تداوم اجرای عملیات سنگفرش خیابان آبیاری
تداوم اجرای عملیات سنگفرش خیابان آبیاری

[ad_1] شهردار منطقه ۸ از تداوم اجرای عملیات سنگفرش در خیابان آبیاری خبر داد. به گزارش قلم پرس، رضا جان فشان نوبری با اعلام این مطلب  افزود: به منظور توسعه معابر پیاده راهی در محدوده مرکزی شهر، از هفته های گذشته معاونت فنی و عمرانی شهرداری منطقه ۸، عملیات تخریب آسفالت و جدول کاری در خیابان […]

[ad_1]

شهردار منطقه ۸ از تداوم اجرای عملیات سنگفرش در خیابان آبیاری خبر داد.

به گزارش قلم پرس، رضا جان فشان نوبری با اعلام این مطلب  افزود: به منظور توسعه معابر پیاده راهی در محدوده مرکزی شهر، از هفته های گذشته معاونت فنی و عمرانی شهرداری منطقه ۸، عملیات تخریب آسفالت و جدول کاری در خیابان  آبیاری را اجرایی نموده و عملیات سنگفرش پیاده روها نیز به سرعت در حال اجراست.
وی تاکید کرد: پروژه ساماندهی خیابان آبیاری شامل سنگفرش مسیر، تعریض پیاده روها، نصب مبلمان شهری و سیستم روشنایی همگون با بافت تاریخی مسیر می باشد که سنگفرش پیاده رو های مسیر  با کفپوشهای قالبی رنگی در حال اجراست  و برآنیم تا در حداقل زمان ممکن این پروژه را به بهره برداری برسانیم.
شهردار منطقه هشت تبریز در ادامه به سیاست های پیاده محور سازی منطقه تاریخی فرهنگی شهر اشاره نموده و بر تداوم توسعه زیرساختهای شهر پیاده محور و آرام سازی معابر در هسته مرکزی شهر تاکید نمود.

[ad_2]