تداوم اجرای عملیات احداث دوربرگردان در سه‌راهی فرودگاه
تداوم اجرای عملیات احداث دوربرگردان در سه‌راهی فرودگاه

شهردار منطقه ۶ تبریز از تداوم عملیات احداث دوربرگردان در سه راهی فرودگاه واقع در جاده ترانزیتی تبریز_مرند، بلوار خلبان و سنتو با ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی خبر داد. به گزارش قلم پرس، احمد انیسه با اعلام این خبر اظهار کرد: با هدف ایمن سازی و کاهش بار ترافیکی در جاده های ترانزیتی تبریز_مرند، سنتو […]



شهردار منطقه ۶ تبریز از تداوم عملیات احداث دوربرگردان در سه راهی فرودگاه واقع در جاده ترانزیتی تبریز_مرند، بلوار خلبان و سنتو با ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی خبر داد.

به گزارش قلم پرس، احمد انیسه با اعلام این خبر اظهار کرد: با هدف ایمن سازی و کاهش بار ترافیکی در جاده های ترانزیتی تبریز_مرند، سنتو و بلوار خلبان و کاهش تصادفات احتمالی و حوادث ناشی از رانندگی در این معابر اصلی و پر تردد حوزه غرب و شمالغرب تبریز، اجرای عملیات پروژه انسان محورِ احداث دوربرگردان در سه راهی فرودگاه با جدیت در دستور کار معاونت فنی و عمرانی منطقه قرار گرفته است.
وی افزود: این پروژه با اعتبار ۲۵ میلیارد ریال در مسافتی بالغ بر ۳۵۰ متر و عرض شش متر با ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی به همت عوامل اجرائی معاونت فنی و عمرانی منطقه در حال انجام است که با بهره برداری از آن، شاهد افزایش ایمنی، دسترسی سریع به معابر اصلی و ترانزیتی فوق و همچنین کاهش تصادفات در محل خواهیم بود.