تداوم اجرای طرح استقبال از بهار در قالب خدمات گسترده محله‌ای در منطقه ۳
تداوم اجرای طرح استقبال از بهار در قالب خدمات گسترده محله‌ای در منطقه ۳

به گزارش قلم پرس، یعقوب غیور معاون خدمات شهری و اجرایی شهرداری منطقه ۳ با اعلام این خبر گفت: بر اساس این طرح که در قالب استقبال از بهار از  ۱۰ اسفند آغاز شده است ، تلاش داریم با انجام ماموریت‌های محوله و ارائه خدمات بهینه گام‌های کوچکی در جهت توسعه شهری زیبا و آباد برداریم. […]

به گزارش قلم پرس، یعقوب غیور معاون خدمات شهری و اجرایی شهرداری منطقه ۳ با اعلام این خبر گفت: بر اساس این طرح که در قالب استقبال از بهار از  ۱۰ اسفند آغاز شده است ، تلاش داریم با انجام ماموریت‌های محوله و ارائه خدمات بهینه گام‌های کوچکی در جهت توسعه شهری زیبا و آباد برداریم.

وی تصریح کرد: ارائه فعالیت‌های خدماتی ارتباط مستقیمی با شهروندان منطقه داشته و هرگونه  کوتاهی در انجام وظایف محوله بر نارضایتی آنان اثر دارد.

غیور اظهار داشت: چشم انداز خدمات شهری رسیدن به سطح مناسبی از استانداردهای خدمات شهری در ابعاد و کیفی و کمی بوده که در این راستا با تحقق تمامی طرح‌های عملیاتی و اجرائی که در نظر گرفته ایم، به یاری خداوند متعال می توانیم گام های مهمی در این راستا برداریم.

گفتنی است در این راستا به همت  معاونت خدمات شهری شهرداری منطقه۳  نسبت  به حذف زواید بصری،  پاکسازی و رفت و روب معابر، بهبود وضعیت پل های عابر پیاده و معابر، لکه گیری های آسفالت سطح حوزه، بهبود وضعیت سرویس های بهداشتی فعال و غیر فعال، بهبود وضعیت پیاده رو ها با کف سازی اصولی، رفع موانع فیزیکی، وضعیت روشنایی معابر، اصلاح و همسطح سازی دریچه ها، مرمت و اصلاح جداول، لایروبی آبروها و کانال ها، شستشوی جداول و نرده ها، شستشوی باکس های زباله اقدام می شود.