تدارک برنامه‌های متعدد فرهنگی و مذهبی به‌ مناسبت سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی
تدارک برنامه‌های متعدد فرهنگی و مذهبی به‌ مناسبت سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی

به گزارش قلم پرس، مسعود علیلو با تشریح اقدامات دهه فجر افزود: برنامه‌های متنوعی برای ایام‌الله دهه مبارک فجر و سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران تدارک دیده شده است که به همت عوامل فرهنگی منطقه اجرا می‌شوند. شهردار منطقه ۴ از نصب طاق نصرت در ورودی منطقه ۴ خبر داد و افزود: با اجرای این […]

به گزارش قلم پرس، مسعود علیلو با تشریح اقدامات دهه فجر افزود: برنامه‌های متنوعی برای ایام‌الله دهه مبارک فجر و سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران تدارک دیده شده است که به همت عوامل فرهنگی منطقه اجرا می‌شوند.

شهردار منطقه ۴ از نصب طاق نصرت در ورودی منطقه ۴ خبر داد و افزود: با اجرای این طاق و نورپردازی آن، یکی از فضاسازی‌های زیبای این ایام را شاهد خواهیم بود.

علیلو با اشاره به اینکه آرامش و امنیت خود را مرهون ایثار شهدا و ایثارگران عزیز هستیم، گفت: دیدار با خانواده معظم شهدا، غبارروبی و تجدید میثاق با آرمان‌های شهدا، محافل انس با قرآن، برگزاری مراسم‌های خاطره‌گویی، نشست‌های بصیرت‌افزایی و … از برنامه‌های آئینی و مذهبی منطقه ۴ در ایام‌الله دهه فجر خواهد بود.

وی برپایی نمایشگاه صنایع دستی و مشاغل خانگی در فرهنگسراها، برگزاری جشن بزرگ انقلاب، برگزاری نشست سلامت در مساجد و فرهنگسراها، فضاسازی‌های گسترده، مسابقات مختلف در سطح فرهنگسراها و مساجد و ارائه خدمات گسترده محله‌ای را بخش دیگری از اقداماتی برشمرد که در دهه فجر امسال با بسیج تمامی نیروهای منطقه اجرا می‌شود.

شهردار منطقه ۴ تبریز، حسن ختام برنامه‌های دهه مبارک فجر امسال را حضور گسترده و پرشور در راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه اعلام کرد و افزود: همکاران شهرداری منطقه ۴ با حضور پرشور خود در این گردهمایی عظیم، با آرمان‌های انقلاب اسلامی تجدید بیعت می‌کنند.