تخصیص ۲۹هزارو۹۰۰ میلیارد تومانی اعتبارات طرح های استانی در ۷ماهه نخست سال۵۰/۹۶درصد اعتبارات و طرح های عمرانی تخصیص یافت
تخصیص ۲۹هزارو۹۰۰ میلیارد تومانی اعتبارات طرح های استانی در ۷ماهه نخست سال۵۰/۹۶درصد اعتبارات و طرح های عمرانی تخصیص یافت

رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور گفت: در ۷ ماهه نخست سال ۹۶، ۲۹ هزار و ۹۰۰ میلیارد تومان به اعتبارات عمرانی اختصاص یافته است. به گزارش قلم پرس به نقل از  خبرگزاری خانه ملت، محمدباقر نوبخت با اشاره به حضور امروزش در کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: به دعوت رئیس و اعضای کمیسیون عمران […]

رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور گفت: در ۷ ماهه نخست سال ۹۶، ۲۹ هزار و ۹۰۰ میلیارد تومان به اعتبارات عمرانی اختصاص یافته است.

به گزارش قلم پرس به نقل از  خبرگزاری خانه ملت، محمدباقر نوبخت با اشاره به حضور امروزش در کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: به دعوت رئیس و اعضای کمیسیون عمران در این کمیسیون حضور یافتم تا گزارشی درباره چگونگی پرداخت و تخصیص اعتبارات طرح های عمرانی ارائه دهم.

رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور با اشاره به اینکه گزارش ارائه شده از سال ۹۲ تا ۷ ماهه نخست سال ۹۶ بود، افزود: خوشبختانه با توجه به اینکه بخشی از منابع باید از طریق اوراق و واگذاری دارایی های مالی و بخشی به صورت نقدی پرداخت شود وضعیت نسبتا مناسبی در این زمینه وجود داشته است.

نوبخت ادامه داد: براساس آخرین گزارش در ۷ ماهه نخست سال ۹۶، ۲۹ هزار و ۹۰۰ میلیارد تومان بودجه به طرح های عمرانی اختصاص یافته است و اعتبارات طرح های استانی و توازن ۵۰ درصد تخصیص یافته است.

رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور تصریح کرد: عزم اعضای کمیسیون عمران بر این بود که با تغییر رویکردها و با ایجاد وفاق طرح های عمرانی کاهش یابد و از مشارکت بخش دولتی در این زمینه استفاده شود.