تخصیص ۱۶ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان اعتبار برای توسعه روستاهای بخش مرکزی/ضرورت تبدیل روستاهای استان به روستای سبز
تخصیص ۱۶ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان اعتبار برای توسعه روستاهای بخش مرکزی/ضرورت تبدیل روستاهای استان به روستای سبز

به گزارش قلم پرس به نقل از روابط عمومی بخشداری مرکزی تبریز فرماندار شهرستان تبری به همراه معاون عمرانی و برنامه ریزی فرماندار، بخشدار مرکزی تبریز و مدیر عامل شرکت تعاونی دهیاری های بخش مرکژی از پروژه آسفالت ریزی روستای باغ یعقوب و کانال سنگی روستای نعمت آباد بازدید کردند. فرماندار شهرستان تبریز با اشاره […]

به گزارش قلم پرس به نقل از روابط عمومی بخشداری مرکزی تبریز فرماندار شهرستان تبری به همراه معاون عمرانی و برنامه ریزی فرماندار، بخشدار مرکزی تبریز و مدیر عامل شرکت تعاونی دهیاری های بخش مرکژی از پروژه آسفالت ریزی روستای باغ یعقوب و کانال سنگی روستای نعمت آباد بازدید کردند.
فرماندار شهرستان تبریز با اشاره به لزوم افزایش و توسعه فرهنگ اصیل در میان مردم گفت: توسعه پایدار زمانی رخ می دهند که از تمامی لحاظ رشد کنیم.
مهدوی با ارائه راهکار هایی در خصوص بهبود وضعیت روستاها گفت:باید تلاش کنیم تمامی روستاهای ما به روستای سبز تبدیل شود.
وی همچنین حفاظت از محیط زیست و منابع طبیعی را مهم قلمداد داشت و گفت: ما انسان ها با محیط زیست تا مهربان هستیم و با بهانه های مختلط با طبیعت می جنگیم اما روستاها می توانند نقطه عطفی در حفاظت از منابع طبیعی و محیط زیست باشند.
بخشدار مرکزی تبریز نیز با ارائه گزارشی،تحویل قیر رایگان برای عمران و آبادانی بخش مرکزی تبریز را تاثیر گذار دانست و گفت: در دوماه اخیر ۲۴ روستای بخش مرکزی تبریز از محل قیر رایگان آسفالت ریزی شده اند
علیپور با اشاره به تمامی پروژه های عمرانی صورت گرفته در سال ۹۸ گفت: تا کنون ۱۶ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان صرف پروژه های عمرانی روستاهای بخش مرکزی بوده است.