تحویل یک هزار و ۲۰۰ واحد از نهضت ملی شهر سهند
تحویل یک هزار و ۲۰۰ واحد از نهضت ملی شهر سهند
مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید سهند گفت : یک هزار و ۲۰۰ واحد از نهضت ملی مسکن تا دهه فجر امسال تحویل داده می شوند.

به گزارش قلم پرس، فرهاد سعیدی در جمع خبرنگاران در حاشیه نهمین اردوی راویان پیشرفت گفت: برای عدم اجحاف در حق افرادی که هزینه واریز کرده اند و هم برای تشویق افراد برای واریز آورده، قرار است یک هزار و ۲۰۰ واحد در متراژهای متفاوت تا دهه فجر امسال تحویل داده شوند.

وی همچنین با اشاره به زمین گیر شدن پروژه هایی که متقاضیان آن ها آورده خود را به حد نصاب نرسانده اند گفت افرادی که آورده خود را به حد نصاب نرسانده اند در مرحله اول واحدین آن ها به پروژه ای سطح پایین تر انتقال خواهد یافت و در مرحله دوم در صورت عدم تامین آورده از کل پروژه حذف خواهند شد.

سعیدی همچنین با اشاره به ارزش بیش از ۳۰ همتی طرح نهضت مسکن در قالب ۲۳ هزار واحد گفت این پروژه ها از چندین لایه نظارت می‌شود به شکلی که در مرحله اول توسط ما ارزیابی کیفی شده‌اند؛ در مرحله دوم نیز، یک لایه نظارت فنی نظام مهندسی داریم به طوریکه نظارت مستمر روی طرح نهضت ملی مسکن وجود دارد.

افتتاح چندین طرح عمرانی

مدیر عامل شرکت عمران جدید سهند همچنین از ساخت مدرسه استثنایی با استانداردهای جهانی برای افراد معلول خبرداد و گفت: این مدرسه با زیر بنای حدودا ۲۰۰۰ متردر قالب ۲۰ کلاس آموزشی و سالن اجتماعات و ورزشی و چهار کارگاه به نحوی ساخته شده به کم ترین عملکرد انسان نیاز باشد.

فرهاد سعیدی گفت: باند دوم کنارگذر شهر جدید سهند با اعتبار ۴۳ میلیارد ساخته میشود که این کنارگذر با طول حدودی ۹٫۵ کیلومتر ورودی سهند را به ابتدای آزادراه سهند تبریز متصل میکند که هدف از ساخت این کنارگذر کاهش ترافیک اسکو در داخل شهر سهند و جلوگیری از تصادفات جرحی وغیر جرحی است.

سعیدی افزود : این گذرراه همچنین خروجی به سمت دانشگاه صنعتی دارد و دانشگاه صنعتی سهند ، شهر سهند را به نوعی برند تبدیل کرده است .

مدیر عامل شرکت عمران با اشاره به نامناسب بودن جاده قدیمی فاز ۴ سهند گفت: باند دوم مسییر جدید فاز چهار با طول ۱۲۰۰ متر به عرض ۱۰٫۵ متر احداث میشود که ما تصمیم بر این داریم که قبل برودت هوا آسفالت ریزی آن به طور کامل انجام شود همچنین نیز در آینده نزدیک پل و میدان منتهی به مسیر قرار است احداث شود.

وی ادامه داد :در شرکت ما نیز همکاران به چندین گروه در بین پروژه‌ها تقسیم شدند تا نظارت کامل صورت گیرد و از ۰ تا ۱۰۰ پروژه ها پیگیری نمایند از این‌رو اطمینان خاطر را می‌دهیم که پروژه‌های ما از لحاظ کیفیت بی‌نظیر است به خصوص در مواردی که با جان مردم ارتباط دارد.

آخرین وضعیت مسکن مهر خانه مطبوعات
سعیدی گفت : با توجه به قرارداد خاص تعاونی‌ها پروژه ۳۴۲ واحدی خانه مطبوعات به بخش خصوصی مرتبط بود ولی با پیگیری‌ها این قرارداد دوجانبه شد. همچنین تاکنون ۲/۳ این پروژه رو به اتمام رسیده است.

 

انتهای پیام/

  • نویسنده : صبا نقی زاد