تحول در نوسازی ناوگان اتوبوسرانی تبریز یک ضرورت اجتناب‌ناپذیر است
تحول در نوسازی ناوگان اتوبوسرانی تبریز یک ضرورت اجتناب‌ناپذیر است
شهردار تبریز در مراسم معارفه و تکریم مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه بر ضرورت نوسازی ناوگان اتوبوسرانی تاکید کرد.

به گزارش قلم پرس، عباس رنجبر در مراسم معارفه و تکریم مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه با اعلام این مطلب گفت: با توجه به شرایطی که در سازمان‌ها بوجود می‌آید و در جهت شتاب بیشتر در جهت رسیدن به اهداف سازمانی و خدمت‌رسانی مناسب به شهروندان عزیز، تغییرات مدیریتی امری معمول است؛ تغییر ناشی از مشکل و سایر مسائل نیست بلکه هر مجموعه متأثر از شرایط فعالیت خود و نیز شرایط محیطی و زمانی نیز به ایجاد تغییراتی دارد.

وی افزود: انتصابات بر اساس ارتباطات شخصی نیست بلکه بر اساس شایستگی‌های مدیریتی و تعهد و کارایی است و در انتصابات تاکید بر ایفای نقش موفقیت‌آمیز و تاثیرگذار است.

شهردار تبریز تصریح کرد: از قدیم، شرکت واحد نماد شهرداری بوده است و به‌عنوان نهادی خدمت‌رسان همواره مورد اعتماد و اطمینان مردم است.

وی با اشاره به ضرورت نوسازی ناوگان اتوبوسرانی و مشکلات سالیان گذشته در خصوص توسعه ناوگان حمل و نقل عمومی گفت: برخی از مشکلات بالادستی و مدیریتی بوده که منجر شده امروز از نظر تعداد و نوسازی ناوگان مشکل داشته باشیم و از سویی بدهی شرکت واحد نیز افزایش یافته است که باید با تلاش مجموعه شهرداری و معاونت حمل و نقل و اتوبوسرانی بتوانیم عقب‌افتادگی‌ها را جبران و سطح خدمات‌دهی را ارتقا داده تا رضایت خدا و مردم را کسب کنیم.

رنجبر در خصوص کمک به ناوگان اتوبوسرانی در سال‌جاری نیز گفت: به مناطق شهرداری ابلاغ شده که بودجه مصوب در خصوص کمک غیر نقدی به اتوبوسرانی را محقق کنند و این بودجه باید با دقت و اصولی مصرف شود.

شهردار تبریز با اشاره به سوابق مدیرعامل جدید اتوبوسرانی افزود: با توجه به سوابق قبلی آقای اسماعیلی در اتوبوسرانی، تاکسیرانی و مترو ایشان فردی صاحب‌نظر و متخصص بوده و دارای تعهد و تجربه لازم در این خصوص هستند.

شهردار تبریز در پایان از زحمات غنی زاده مدیرعامل سابق اتوبوسرانی تبریز قدردانی کرد.