تحول در فضای سبز شهری خاوران با کاشت گونه های گیاهی
تحول در فضای سبز شهری خاوران با کاشت گونه های گیاهی

تحول در فضای سبز شهری خاوران با کاشت گونه های گیاهی شهردار منطقه ۹ تبریز از تداوم اجرای طرح توسعه فضای سبز شهرک خاوران با کاشت گونه های گیاهی سازگار با آب و هوای تبریز خبر داد. به گزارش شهریار، هادی بدری حامد با اشاره به روند رو به رشد کاشت پائیزه در بوستان ها، […]



تحول در فضای سبز شهری خاوران با کاشت گونه های گیاهی

شهردار منطقه ۹ تبریز از تداوم اجرای طرح توسعه فضای سبز شهرک خاوران با کاشت گونه های گیاهی سازگار با آب و هوای تبریز خبر داد.

به گزارش شهریار، هادی بدری حامد با اشاره به روند رو به رشد کاشت پائیزه در بوستان ها، پارک ها و فضاهای سبز شهری در شهرک خاوران اظهار داشت: کاشت بوته کلم زینتی، بوته گل داودی و کاشت ارقام ردیفی (برگ نو) که متناسب با اقلیم منطقه در حال اجراست.

شهردار منطقه ۹ افزود: احداث و توسعه فضاهای سبز در شهرک خاوران و نیز توجه به ایجاد و احداث بوستان های محله ای به همت سبزبانان واحد سیما، منظر و فضای سبز شهری این منطقه و با کاشت ارقام ردیفی (برگ نو) به تعداد یک هزار و  ۴۵۰ بوته، کاشت رز به تعداد ۵۰۰ بوته، و کاشت چمن به متراژ ۵۰۰ مترمربع برای احداث بوستان نشاط اجرا می شود.

بدری حامد با بیان اینکه بازبینی فضاهای سبز و اصلاح و ترمیم این فضاها از دیگر اقداماتی است که در دستور کار تلاشگران فضای سبز منطقه قرار دارد افزود: در این راستا احداث بوستان های محله ای و نیز بسط و گسترش فضاهای سبز شهرک خاوران، در دستور کار است.