تحقق ۹۲ درصدی بودجه نوسازی شهرداری منطقه ۷ تبریز
تحقق ۹۲ درصدی بودجه نوسازی شهرداری منطقه ۷ تبریز

تحقق ۹۲ درصدی بودجه نوسازی شهرداری منطقه ۷ تبریز شهردار منطقه ۷ تبریز از تحقق ۹۲ درصدی بودجه نوسازی شهرداری این منطقه طی هشت ماهه نخست سال ۱۴۰۲ خبر داد. به گزارش قلم پرس،، اصغر آدی‌بیگ اظهار کرد: بودجه مصوب ۱۲ ماهه شهرداری منطقه ۷ تبریز در حوزه نوسازی ۱۵۰ میلیارد ریال است که ۱۰۰ […]




تحقق ۹۲ درصدی بودجه نوسازی شهرداری منطقه ۷ تبریز

شهردار منطقه ۷ تبریز از تحقق ۹۲ درصدی بودجه نوسازی شهرداری این منطقه طی هشت ماهه نخست سال ۱۴۰۲ خبر داد.

به گزارش قلم پرس،، اصغر آدی‌بیگ اظهار کرد: بودجه مصوب ۱۲ ماهه شهرداری منطقه ۷ تبریز در حوزه نوسازی ۱۵۰ میلیارد ریال است که ۱۰۰ میلیارد ریال طی این مدت تحقق یافته است.

وی این تحقق ۹۲ درصدی را حاصل تلاش همکاران و همکاری و اعتماد شهروندان دانست و افزود: افزایش درآمد شهرداری با اخذ عوارض نوسازی نویدبخش روزهای خوبی برای مدیریت شهری است چرا که بزرگترین سرمایه شهرداری که اعتماد شهروندان بوده در حال افزایش است و قطعاً رشد درآمد پایدار شهر را رقم خواهد زد.

آدی بیگ تعداد فیش های صادره را ۴۴۲۵ فقره و کل فیش های وصولی را ۹۲ میلیارد ریال عنوان کرد و یادآور شد: مشارکت و همکاری شهروندان در این زمینه می‌تواند شهرداری را در ارائه خدمات و رسیدن به اهداف مدیریت شهری یاری رساند.

شهردار منطقه ۷ تبریز در ادامه از تحقق ۷۷ درصدی بودجه مشاغل شهرداری منطقه ۷ تبریز طی هشت ماهه نخست سال ۱۴۰۲ خبر داد و افزود: تعداد کل فیش ها ۱۷۰۷ فقره و مبلغ کل فیش ها ۲۵ میلیارد ریال است.

 عوارض نوسازی، آن گروه از عوارض شهرداری است که بابت ارائه خدمات عمومی، از قبیل احداث فضای سبز شهری و جمع آوری زباله و… از مالکین ساختمان های یک شهر، اعم از قدیمی و نوساز، دریافت می شود.