تحقق ۵۵درصدی بودجه شهرداری منطقه۲ طی۸ ماهه امسال/ توجه ویژه به اجرای برنامه‌های فرهنگی
تحقق ۵۵درصدی بودجه شهرداری منطقه۲ طی۸ ماهه امسال/ توجه ویژه به اجرای برنامه‌های فرهنگی

شهردار منطقه ۲ تبریز از تحقق ۵۵ درصدی بودجه شهرداری منطقه۲ طی۸ ماهه امسال خبر داد. باقر خوشنواز در گفتگو با شهریار اظهار داشت: بودجه کلی سال ۹۷ شهرداری منطقه ۲ تبریز ۴۱۷ میلیارد تومان بود که در هشت ماهه امسال ۵۵ درصد این بودجه تحقق یافته است و تلاش می کنیم تا پایان سال […]

شهردار منطقه ۲ تبریز از تحقق ۵۵ درصدی بودجه شهرداری منطقه۲ طی۸ ماهه امسال خبر داد.

باقر خوشنواز در گفتگو با شهریار اظهار داشت: بودجه کلی سال ۹۷ شهرداری منطقه ۲ تبریز ۴۱۷ میلیارد تومان بود که در هشت ماهه امسال ۵۵ درصد این بودجه تحقق یافته است و تلاش می کنیم تا پایان سال این درصد به ۷۰ برسد.

وی سپس در خصوص بررسی و روند تنظیم بودجه سال آینده این شهرداری اظهار داشت: طی جلسات مختلف با مدیران و کارشناسان مربوطه در حال بررسی و تنظیم بودجه سال آینده هستیم و تلاش می کنیم بودجه سال ۹۸ واقعی باشد.

وی سپس گفت: برای بررسی و تنظیم بودجه سال آتی وضعیت تحقق درآمد سال ۹۷ طی هشت ماهه امسال و ۴ ماهه پایانی سال گذشته را در نظر خواهیم گرفت و این به عنوان الگو سرفصل بودجه سال ۹۸ خواهد بود که انتظار داریم کمیته های تخصصی شهرداری تبریز و شورای شهر برای واقعی شدن بودجه تلاش کنند.

طراحی و اجرای پل همسان پل کابلی

شهردار منطقه ۲ تبریز در خصوص پروژه شاخص این منطقه شهرداری برای سال آتی گفت: طراحی و اجرای پل همسان پل کابلی انتخاب کرده ایم که پروژه بزرگی است و باعث روان شدن ترافیک در آن منطقه می شود و تلاش می کنیم تا پایان سال ۹۸ به بهره برداری برسد.

وی گفت: مسیرگشایی، تعریض و تملک خیابان عطار نیشابوری دیگر پروژه مهم شهرداری منطقه ۲ تبریز است که فقط ۳۵ میلیارد تومان هزینه تملک آن است.

خوشنواز سپس افزود: در این شرایط اقتصادی شروع و پایین این دو پروژه بسیار مهم و سخت است ولی تلاش می کنیم تا پایان سال آینده شاهد بهره برداری از این دو پروژه باشیم.

شهردار منطقه ۲ تبریز در خصوص پروژه های عمرانی این منطقه نیز گفت: ۳۰ پروژه مهم عمرانی در منطقه ۲ شهرداری تبریز مشخص شده است که جمع کل هزینه اجرایی آنها ۱۳۹۵ میلیارد ریال است.

وی گفت: تلاش شهرداری منطقه دو تبریز به ثمر رساندن پروژه های عمران شهری است که هر ماه یک پروژه را تقدیم شهروندان عزیز تبریزی می کنیم.