تحقق ۱۰۲ درصدی درآمد شهرداری منطقه ۷ تبریز
تحقق ۱۰۲ درصدی درآمد شهرداری منطقه ۷ تبریز

تحقق ۱۰۲ درصدی درآمد شهرداری منطقه ۷ تبریز شهردار منطقه ۷ تبریز از تحقق ۱۰۲ درصدی  بودجه درآمد شهرداری این منطقه طی ۱۱ ماه سال جاری خبر داد.   به گزارش قلم پرس،، اصغر آدی بیگ با اشاره به بودجه مصوب این منطقه در سال جاری گفت: بودجه شهرداری منطقه۷، ۶۲۸ میلیارد تومان است که […]




تحقق ۱۰۲ درصدی درآمد شهرداری منطقه ۷ تبریز

شهردار منطقه ۷ تبریز از تحقق ۱۰۲ درصدی  بودجه درآمد شهرداری این منطقه طی ۱۱ ماه سال جاری خبر داد.

  به گزارش قلم پرس،، اصغر آدی بیگ با اشاره به بودجه مصوب این منطقه در سال جاری گفت: بودجه شهرداری منطقه۷، ۶۲۸ میلیارد تومان است که حدود ۱۹۵ میلیارد تومان از این مبلغ، شامل هزینه‌های جاری و ۴۳۵میلیارد تومان نیز، شامل هزینه‌های عمرانی است.

وی ادامه داد: طی۱۱ ماه سال جاری، در بعد درآمدی، ۱۰۲درصد از بودجه محقق شده است و در مقابل، بودجه صرفا عمرانی نیز ۶۱درصد تحقق یافته که درماههای اخیرتحقق بودجه عمرانی پیشرفت چشمگیری داشته است.

آدی بیگ  تحقق درآمد نقدی را ۲۸۷میلیارد و ۵۴۰ میلیون تومان و تحقق درآمد غیر نقدی را نیز بالغ بر ۳۰۲ میلیارد تومان عنوان کرد.

وی یادآور شد: اجرای طرح های شهری و افزایش رفاه عمومی نیازمند نقدینگی و تحقق بودجه پیش بینی شده بوده و انجام طرح های عمرانی هم نیاز به پرداخت به موقع مطالبات دارد. از این رو مردم باید در این راستا شهرداری را یاری کنند که دستیابی به پیشرفت و توسعه شهر با همراهی و مشارکت شهروندان امکان پذیر خواهد بود.