تحقق صد درصدی بودجه شهرداری تبریز در شش ماه نخست سال اتفاقی ارزشمند است
تحقق صد درصدی بودجه شهرداری تبریز در شش ماه نخست سال اتفاقی ارزشمند است
معاون فنی و عمرانی استاندار آذربایجان شرقی تحقق صد درصدی بودجه شهرداری تبریز در ماه هفتم سال را اتفاقی مهم و ارزشمند دانست.

به گزارش قلم پرس، جواد رحمتی در  در آئین افتتاح ۱۱ پروژه‌ عمرانی خدماتی شهرداری تبریز و اختتامیه المپیاد ورزشی آتش نشانان سراسر کشور که با حضور مسئولان کشوری، یعقوب هوشیار شهردار تبریز، حجت الاسلام و المسلمین رسول برگی رییس و اعضای شورای شهر تبریز برگزار شد، اظهار کرد: این المپیاد فرصتی برای تبادل تجربه است و از سویی حفظ نشاط بین آتش‌نشانان را موجب می شود.

وی با اشاره به تحقق صد درصدی بودجه شهرداری تبریز در ماه هفتم سال را اتفاقی مهم و ارزشمند دانست و افزود: اگر استفاده از منابع شهری درست باشد و برنامه‌ ریزی دقیق داشته باشیم، این اتفاق مهم را شاهد خواهیم بود.

رحمتی گفت: خوشحالیم که اکنون شهر تبریز منشا یک حرکت‌ بزرگ عمرانی در سطح کشور است. این حرکت در سایه نظارت و همراهی شورای اسلامی شهر و تلاش ها و زحمات شهرداران مناطق بخصوص آقای یعقوب هوشیار شهردار ساعی کلانشهر تبریز اتفاق افتاده است.

وی افزود: این یکدلی در مدیریت شهری ثمرات بسیار مفیدی برای تبریز و دیگر شهرهای استان دارد.

به مناسبت هفته وحدت، غیر از خرید و افزایش ۱۵۶ دستگاه اتوبوس، ۱۱ پروژه‌ عمرانی و خدماتی شهرداری تبریز شامل تقاطع غیرهمسطح شهید فلاحی، ایستگاه‌های ۱۵ و ۱۶ مترو، فرهنگسرای کودک منطقه ۲، ساختمان پلیس منطقه ۵، پارک رز منطقه ۹، خیابان استاد محمد عابدی منطقه ۹، پروژه اسد گؤلی، ستاد فرماندهی کل آتش‌نشانی، چند پروژه آسفالت و بهسازی و پیاده‌رو سازی با هزینه ۸۵۷ میلیارد تومان به بهره‌برداری رسید.