تحت تاثیر قراردادن اقتصاد داخلی با اقدامات غیرقانونی همراهی با دشمن است
تحت تاثیر قراردادن اقتصاد داخلی با اقدامات غیرقانونی همراهی با دشمن است

معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان‌شرقی گفت: کسانی که می‌خواهند اقتصادی داخلی را تحت تأثیر اقدامات غیرقانونی قرار داده و با دشمن همراهی کنند تنها آب به آسیاب دشمن می‌ریزند. به گزارش قلم پرس به نقل از خبرگزاری فارس، رحیم شهرتی‌فر بعد از ظهر امروز در نشست معارفه مدیر جدید سازمان جمع‌آوری و فروش اموال […]

معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان‌شرقی گفت: کسانی که می‌خواهند اقتصادی داخلی را تحت تأثیر اقدامات غیرقانونی قرار داده و با دشمن همراهی کنند تنها آب به آسیاب دشمن می‌ریزند.

به گزارش قلم پرس به نقل از خبرگزاری فارس، رحیم شهرتی‌فر بعد از ظهر امروز در نشست معارفه مدیر جدید سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی آذربایجان شرقی با اشاره به موضوع توافقنامه برجام، اظهار داشت: دولت و نظام جمهوری اسلامی به خاطر حرکت در مدار تدبیر و عقلانیت به موفقیت‌های بسیاری دست پیدا کرده بود اما این موفقیت‌ها در کنار جلب رضایت مردم موجب نگرانی دشمنان انقلاب اسلامی‌شده بود.

وی افزود: متأسفانه موفقیت‌های دولت و نظام موجب توطئه و برنامه‌ریزی دشمنان انقلاب اسلامی علی‌الخصوص آمریکا شد و خواستند از حرکت روبه رشد نظام جمهوری اسلامی جلوگیری کنند و موفقیت‌ها را به شکست تبدیل کنند.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان‌شرقی اضافه کرد: اینکه امروز کسانی برای رونق تولید و اشتغال و جلوگیری از تلاطم‌های اقتصادی تلاش می‌کنند در واقع در مسیر مردم و مصالح ملی حرکت می‌کنند و کسانی که می‌خواهند اقتصادی داخلی را تحت تأثیر اقدامات غیرقانونی قرار داده و با دشمن همراهی کنند تنها آب به آسیاب دشمن می‌ریزند.

وی بابیان اینکه ازجمله مسائلی که صدمه جدی به اقتصاد داخلی وارد می‌کند مقوله قاچاق است، خاطرنشان کرد: از سیاست‌ها اصولی دولت جمهوری اسلامی مقابله با قاچاق کالا و ارز و هر حرکتی در نابسامان کردن اقتصاد داخلی است.

شهرتی‌فر ادامه داد: دستگاه‌ها و سازمان‌های متعدد ضمن مقابله با حرکت‌های دشمنانه در موضوع مسئله قاچاق باید جدیت زیادی نشان دهند چراکه بحث مبارزه با قاچاق کالا مخصوصاً در آذربایجان‌شرقی به لحاظ موقعیت جغرافیایی اهمیت ویژه‌ای داشته و سازمان اموال تملیکی در کنار دیگر وظایف در ارتباط با مقوله قاچاق وظایفی دارد.

وی با اشاره به تغییرات مدیریتی سازمان در استان گفت: متأسفانه در تغییر مدیریت سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی استان در گذشته هیچ هماهنگی با مدیریت استان نشده بود و به‌دفعات این اتفاق افتاده است.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان‌شرقی خاطرنشان کرد: در استان‌ها پاره‌ای مشکلات در استان‌ها وجود دارد که مایه تعجب و تأسف است، متأسفانه امکانات لازم برای نگهداری اموال مردم را نداریم و این موضوع بی‌توجهی به استان‌ها بوده، در حالی که کاستی‌ها قابل‌رفع است.