تجلیل وزیر کشور از رئیس هیات بدنسازی و پرورش اندام آذربایجان‌شرقی
تجلیل وزیر کشور از رئیس هیات بدنسازی و پرورش اندام آذربایجان‌شرقی
رئیس هیات بدنسازی و پرورش اندام آذربایجان‌شرقی موفق به کسب مقام اول کشوری در گروه علوم انسانی دومین جشنواره پژوهشی شهید فخری‌زاده شد و توسط وزیر کشور مورد تجلیل قرار گرفت.

به گزارش قلم پرس به نقل از روابط عمومی هیات بدنسازی و پرورش اندام آذربایجان شرقی، اختتامیه دومین جشنواره پژوهشی شهید فخری‌زاده، عصر روز چهارشنبه ۲۹ آذر، در سالن اتاق بازرگانی مازندران برگزار شد، در این مراسم و در گروه علوم انسانی مقصود نبیل پور کارمند آموزش و پرورش ناحیه ۳ تبریز و رئیس هیات بدنسازی و پرورش اندام آذربایجان شرقی مقام اول کشوری در گروه علوم انسانی این جشنواره را کسب کرد.

در متن لوح مشترک《جلیل دارا》رئیس مرکز مطالعات، راهبردی و آموزش وزارت کشور و 《سید محمود حسینی پور》استاندار مازندران خطاب به 《مقصود نبیل پور》رئیس هیات بدنسازی و پرورش اندام آذربایجان شرقی آمده است: اقتدار، بالندگی و اعتلای علمی کشور مرهون، همت والای اندیشمندان فرهیخته ای، همچون شهید فخری زاده ها است که با استعانت از حق تعالی و بهره گیری از بارقه های فهم و اندیشه توانای خویش، نوید بخش تحقق افق های روشن و مایه فخر و مباهات ایران عزیزمان گردیدند، نیروهای انسانی متخصص و پژوهشگر در دستگاه های اجرایی، از سرمایه های مهم و اثرگذار برای انجام پژوهش های کاربردی مبتنی بر نظام مسائل کشور می باشند.
ضمن تبریک و تهنیت به جناب عالی که با تعهد و مسئولیت پذیری در سایه ی تلاش و پشتکار، به کسب ((رتبه اول کشور)) در گروه ((علوم انسانی)) در ((جشنواره پژوهشی شهید فخری زاده)) نائل آمدید، از مجاهدت های بی دریغتان در عرصه علم و دانش تقدیر می شود.
سرافرازی و توفیقات روزافزون و گسترش مرزهای دانش در راه اعتلای ایران اسلامی را برای جناب عالی از درگاه حی سبحان مسألت داریم.

اختتامیه دومین جشنواره پژوهشی شهید فخری‌زاده، عصر روز چهارشنبه (۲۹ آذر)، در سطح ملی و مختص کارمندان نخبه سراسر کشور با حضور احمد وحیدی، وزیر کشور در سالن اتاق بازرگانی استان مازندران برگزار شد.

 

انتهای پیام/