تجلیل سرپرست شهرداری تبریز از یکی از کارگران فضای سبز
تجلیل سرپرست شهرداری تبریز از یکی از کارگران فضای سبز

به گزارش قلم پرس، مهدی یوسفی ظهر امروز در دفتر خود میزبان آقای کنعانی، از کارگران فعال حوزه باغبانی و فضای سبز شهرداری بود که سالیان سال در حوزه خود از هیچ تلاشی دریغ نکرده و در بین همکاران به عنوان نیرویی وظیفه‌شناس شناخته می‌شود.یوسفی ضمن تجلیل از وی اظهار کرد: کارکنان و کارگران حوزه […]

به گزارش قلم پرس، مهدی یوسفی ظهر امروز در دفتر خود میزبان آقای کنعانی، از کارگران فعال حوزه باغبانی و فضای سبز شهرداری بود که سالیان سال در حوزه خود از هیچ تلاشی دریغ نکرده و در بین همکاران به عنوان نیرویی وظیفه‌شناس شناخته می‌شود.
یوسفی ضمن تجلیل از وی اظهار کرد: کارکنان و کارگران حوزه فضای سبز از جمله زحمت‌کش‌ترین نیروهای شهرداری تبریز هستند که در ایام مختلف سال به ویژه در این ایام که موسوم به استقبال از بهار است، تلاش‌های فراوانی می‌کنند.
وی ادامه داد: آقای کنعانی نیز از جمله کارگران نمونه در حوزه فضای سبز است که عمر خود را در خدمت به همشهریانش در این حوزه سپری کرده است.
سرپرست شهرداری تبریز خاطرنشان کرد: برای ما وظیفه است که قدردان نیروهای خدوم مجموعه خود باشیم و با معرفی خدمات آنان به نسل جوان، شاهد تداوم مسیرشان باشیم.