تجلیل از مبارزان و خانواده شهدای انقلاب در صحن شورا
تجلیل از مبارزان و خانواده شهدای انقلاب در صحن شورا

به گزارش قلم پرس، اعضای شورا در این جلسه به مناسبت فرارسیدن دهه مبارک فجر به عنوان دستور جلسه اول خود از پیشکسوتان انقلاب اسلامی در تبریز قدردانی کردند. خانواده شهید آیت‌الله قاضی طباطبایی، خانواده آیت‌الله آل‌هاشم، خانواده حجت‌الاسلام شیخ محمدحسین انزابی، دکتر محمد علی متفکر آزاد، حجت‌الاسلام میرزا نجف آقازاده و فرزند مرحوم آسایش […]

به گزارش قلم پرس، اعضای شورا در این جلسه به مناسبت فرارسیدن دهه مبارک فجر به عنوان دستور جلسه اول خود از پیشکسوتان انقلاب اسلامی در تبریز قدردانی کردند.

خانواده شهید آیت‌الله قاضی طباطبایی، خانواده آیت‌الله آل‌هاشم، خانواده حجت‌الاسلام شیخ محمدحسین انزابی، دکتر محمد علی متفکر آزاد، حجت‌الاسلام میرزا نجف آقازاده و فرزند مرحوم آسایش در جلسه امروز مورد تقدیر قرار گرفتند.

رئیس شورای اسلامی شهر تبریز در این خصوص گفت: این کوچکترین وظیفه ما در مقابل مجاهدت این بزرگواران بود که برای تحقق انقلاب از جان خود گذشته‌اند.

حجت الاسلام رسول برگی با بیان اینکه ما و انقلاب مدیون آنها هستیم، اظهار کرد: نباید فراموش کنیم برای جایگاهی که امروز ما بر آن تکیه زده ایم چه خون‌ها ریخته شده و چه مردانی در این شکنجه گاه‌ها برای پیروزی انقلاب گام برداشته اند.

او ادامه داد: در راس این مبارزان، خمینی آذربایجان یعنی آیت الله شهید قاضی طباطبایی بود که مجاهدت آن روز وی باعث شد انقلاب با وحدت کلمه و وحدت رویه پیش رود.

برگی با تاکید بر اینکه این افراد برای ما گنجینه، هویت و افتخار هستند، افزود: چنین اقداماتی برای نسل آینده درسی است که فراموش نکنند عظمت ایران مدیون و وابسته چه شخصیت‌هایی است.