تجار آذربایجان‌شرقی چرا برای صادرات به استان‌های دیگر مراجعه می‌کنند
تجار آذربایجان‌شرقی چرا برای صادرات به استان‌های دیگر مراجعه می‌کنند

سرپرست ناظر امور گمرکات استان آذربایجان‌شرقی، گفت: ما در گمرک‌های استان به دلیل نبود آزمایشگاه سیار زمان را از دست می‌دهیم، به همین دلیل تجار برای صادرات به سایر استان‌ها مراجعه می‌کنند. به گزارش قلم پرس،از تبریز، صادق نامدار، سرپرست ناظر امور گمرکات استان آذربایجان‌شرقی امروز در نود و هشتمین جلسه شورای گفت‌وگوی دولت و بخش […]



سرپرست ناظر امور گمرکات استان آذربایجان‌شرقی، گفت: ما در گمرک‌های استان به دلیل نبود آزمایشگاه سیار زمان را از دست می‌دهیم، به همین دلیل تجار برای صادرات به سایر استان‌ها مراجعه می‌کنند.

به گزارش قلم پرس،از تبریز، صادق نامدار، سرپرست ناظر امور گمرکات استان آذربایجان‌شرقی امروز در نود و هشتمین جلسه شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی آذربایجان‌شرقی اظهار کرد: صادرات استان طی ۶ ماه گذشته افزایش داشته است.

وی افزود: هزینه و زمان ۲ اصل مهم در تجارت هستند، ما در گمرک‌های استان به دلیل نبود آزمایشگاه سیار زمان را از دست می‌دهیم، به همین دلیل تجار برای صادرات به سایر استان‌ها مراجعه می‌کنند.

سرپرست ناظر امور گمرکات استان آذربایجان‌شرقی از راه‌اندازی آزمایشگاه‌ سیار در گمرک جلفا در هفته آتی خبر داد.

نود و هشتمین جلسه شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی آذربایجان‌شرقی با محوریت بررسی دلایل عدم رفع تعهدات ارزی واحدهای تولیدی و مشکلات مالیاتی شرکت های حمل و نقل بین‌المللی با حضور استاندار آذربایجان‌شرقی، معاون اقتصادی استانداری، رئیس سازمان صمت و جمعی از شرکت‌های خصوصی در اتاق بازرگانی تبریز برگزار شد.

پایان پیام/س