تبریز شهر نمونه در رعایت مسائل شرعی کفن و دفن اموات کرونایی/ قدردانی از خدمات شهرداری تبریز
تبریز شهر نمونه در رعایت مسائل شرعی کفن و دفن اموات کرونایی/ قدردانی از خدمات شهرداری تبریز
نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی با اشاره به تلاش های مدافعان خاموش در امر کفن و دفن متوفیان کرونا اظهار داشت: تبریز شهر نمونه در ارتباط با رعایت مسائل شرعی و بهداشتی کفن و دفن اموات کرونایی است.

به گزارش قلم پرس، مراسم تجلیل از مدافعان خاموش به همت سازمان آرامستان های شهرداری تبریز و نمایندگی آستان قدس رضوی در استان ظهر امروز با حضور ایرج شهین باهر شهردار تبریز، شهرام دبیری ریس شورای اسلامی شهر، حجت الاسلام سیدمحمدعلی آل هاشم نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه تبریز، محمدرضا پورمحمدی استاندار آذربایجان شرقی و سردار شاکری رییس دفتر آستان قدس رضوی در استان برگزار و از پرسنل سازمان آرامستان های شهرداری که در امر کفن و دفن متوفیان کرونایی فعالیت دارند، قدردانی شد.

حجت الاسلام و المسلمین سیدمحمدعلی آل هاشم، در این مراسم با اشاره به میلاد امام زمان (عج) و با تبریک این عید بزرگ مسلمانان، افزود: دلیلی که امروز باعث شد تا در این روز بزرگ به این مراسم بیاییم ضرورت تجلیل و قدردانی از مدافعان خاموش بود که انسان های بسیار زحمتکشی هستند و خالصانه تلاش می کنند.

او ادامه داد: تبریز شهر نمونه در ارتباط با رعایت مسائل شرعی و بهداشتی کفن و دفن اموات کرونایی است.

امام جمعه تبریز با اشاره به تلاش های مجموعه شهرداری تبریز در این خصوص گفت: شهرداری و شورای شهر توجه ویژه ای به فراهم ساختن امکانات و زیرساخت ها برای رعایت مسائل شرعی و بهداشتی کفن و دفن اموات کرونایی دارند که جا دارد تقدیر و تشکر کنیم.

او با تاکید بر ضرورت توجه به نیازها و خواسته های مدافعان خاموش گفت: شهرداری تبریز نسبت به تبدیل وضعیت مدافعان خاموش اقدام کند.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی سپس با اشاره به سخنان امروز مقام معظم رهبری گفت: معظم له در سخنرانی امروزشان، از تبریز به نیکی نام بردند و از تلاش های حوزه علمیه تبریز در خصوص امورات کفن و دفن بیماران کرونایی قدردانی کردند که افتخار بزرگی برای تبریز است.