تبریز ستون ایران در عرصه فرهنگ و هنر/ ضرورت تشکیل قرارگاه هنری و فرهنگی در آذربایجان شرقی
تبریز ستون ایران در عرصه فرهنگ و هنر/ ضرورت تشکیل قرارگاه هنری و فرهنگی در آذربایجان شرقی

[ad_1] استاندار آذربایجان شرقی بر کیفیت‌بخشی به فعالیت‌های حوزه هنری تاکید کرد و گفت: حوزه هنری به عنوان یک حوزه فرابخشی برای ما اولویت دارد. به گزارش قلم پرس،از تبریز،  عابدین خرّم بعد از ظهر امروز در دیدار رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی با وی، با اشاره به جایگاه آذربایجان شرقی در تاریخ فرهنگ و […]

[ad_1]


استاندار آذربایجان شرقی بر کیفیت‌بخشی به فعالیت‌های حوزه هنری تاکید کرد و گفت: حوزه هنری به عنوان یک حوزه فرابخشی برای ما اولویت دارد.

به گزارش قلم پرس،از تبریز،  عابدین خرّم بعد از ظهر امروز در دیدار رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی با وی، با اشاره به جایگاه آذربایجان شرقی در تاریخ فرهنگ و هنر ایران اسلامی، گفت: جشنواره‌های فرهنگی و هنری پرشماری در استان توسط حوزه هنری برگزار شده و تبریز در این عرصه می‌تواند ستون ایران باشد.

وی تصریح کرد: شکوفایی حوزه هنری در آذربایجان شرقی ممکن است و ما نیز به طور جدی از این امر پشتیبانی می‌کنیم.

استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به اینکه حوزه نفوذ فرهنگی تبریز علاوه بر منطقه شمال غرب، منطقه قفقاز و آناتولی را هم دربرمی‌گیرد، افزود: به برکت انقلاب اسلامی، هنرمندان ما امروز در تراز جهانی کار می کنند.

وی خاطرنشان کرد: نیروهای جوان سرمایه بزرگی برای پیشبرد چرخ توسعه اقتصادی و فرهنگی هستند و می توانند کارهای بزرگی انجام دهند.

رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی هم در این دیدار گفت: با توجه به فرمایشات مکرر رهبر معظم انقلاب در مورد پیشرو بودن آذربایجان در انقلاب، تشکیل قرارگاه هنری و فرهنگی در این استان یک ضرورت است.

محمدمهدی دادمان افزود: هدف از این مهم، روایت درست و صحیح این وضعیت در قالب‌های مختلف فرهنگی و هنری است و تکلیفی هم که رهبر معظم انقلاب در این حوزه بر دوش همه‌ گذاشتند، وظیفه ما را دوچندان می کند.
 


[ad_2]