پروژه های عمرانی سازمان پارکها، برای استقبال از بهار
پروژه های عمرانی سازمان پارکها، برای استقبال از بهار

مدیرعامل سازمان پارکها و فضای سبز شهرداری تبریز از اتمام عملیات بازسازی آب نمای ورودی ائل گلی تا پیش از نوروز ۹۵ خبر داد. به گزارش روابط عمومی سازمان پارکها و فضای سبز شهرداری تبریز، محمدحسین حسن زاده با بیان این مطلب اظهار داشت: برای استقبال از بهار و شروع سال جدید برخی از پروژه […]

مدیرعامل سازمان پارکها و فضای سبز شهرداری تبریز از اتمام عملیات بازسازی آب نمای ورودی ائل گلی تا پیش از نوروز ۹۵ خبر داد.

به گزارش روابط عمومی سازمان پارکها و فضای سبز شهرداری تبریز، محمدحسین حسن زاده با بیان این مطلب اظهار داشت: برای استقبال از بهار و شروع سال جدید برخی از پروژه های عمرانی سازمان پارکها مهم و تاثیرگذار اند که از جمله آنها می توان به بازسازی ورودی ائل گلی اشاره کرد.

وی افزود: هم اکنون اقدامات زیربنایی این پروژه انجام یافته و کارهای تاسیساتی آن نیز تا آخر اسفندماه به اتمام می رسد تا همزمان با نوروز برای استقبال از گردشگران نوروزی با جلوه ای زیبا و نو آماده باشد.

حسن زاده همچنین با اشاره به جزئیات بازسازی پله های ورودی ائل گلی گفت: کاشی های موجود در این قسمت از پله های ورودی ائل گلی در اثر گذر زمان دچار تخریب شده بودند که در راستای تغییر چهره بصری و زیباسازی ، این قسمت در حال بازسازی است .

مدیرعامل سازمان پارکها و فضای سبز تبریز همچنین با اشاره به دیگر پروژه های عمرانی این سازمان تصریح کرد: همچنین عملیات احداث آبشار چاوان ائل گلی نیز به اتمام رسیده و هم اکنون آماده بهره برداری است.

وی با بیان اینکه این آبشار در مجاورت میدان مینی گلف ائل گلی قرار دارد، یادآور شد: این آبشار دارای یک برکه به عمق یک متر بوده و مسیر این آبشار به طول ۱۷۰ متر و مساحت آن ۵۷۰ متر مربع است که در مدت یکسال عملیات احداث آن به طول انجامیده است.

حسن زاده با اشاره به اهم پروژه های عمرانی سازمان پارکها و فضای سبز تبریز در سال ۹۵، گفت: اولویت این سازمان در تکمیل و اتمام پروژه های ناقص سال ۹۴ است.