تبریز باید شهری ورزش‌محور باشد
تبریز باید شهری ورزش‌محور باشد

به گزارش قلم پرس، علاء‌الدین نورمحمدزاده شامگاه روز شنبه در نشست هم‌اندیشی رئیس و اعضای شورای شهر تبریز با روسای ادوار گذشته شورا اظهار کرد: اعتقادم این است برای عبور از موانع، هنر شورا تحقق عدالت شهری و بر طرف کردن فقر است.وی ادامه داد: وظیفه شورا برطرف کردن مشکلات مربوط به شهر بوده و […]

به گزارش قلم پرس، علاء‌الدین نورمحمدزاده شامگاه روز شنبه در نشست هم‌اندیشی رئیس و اعضای شورای شهر تبریز با روسای ادوار گذشته شورا اظهار کرد: اعتقادم این است برای عبور از موانع، هنر شورا تحقق عدالت شهری و بر طرف کردن فقر است.
وی ادامه داد: وظیفه شورا برطرف کردن مشکلات مربوط به شهر بوده و نباید وارد درگیری‌های جناحی شود.
نورمحمد زاده با بیان اینکه هم اکنون چند مشکل در شهر ما وجود دارد که باید برطرف شود، ادامه داد:چرا شهرداری تلویزیون و رادیو ندارد؟ چرا شهرداری نباید بیمارستان داشته باشد؟ این مشکلات باید حل شود.
رئیس ادوار گذشته‌ شورای اسلامی شهر تبریز در بخش دیگری از سخنان خود افزود: اعضای ششمین دوره شورای اسلامی شهر تبریز بهتر است به درآمدهای پایدار توجه کنند، همچنین مطالعات کارشناسی را نیز اجرایی کنند.
وی بر ضرورت رفع معضل حاشیه‌نشینی تاکید کرد و گفت: حاشیه‌نشینی یکی از اصلی‌ترین مشکلات شهر تبریز بوده که اعضای شورای شهر بهتر است نسبت به برطرف کردن این مهم اقداماتی را اتخاد کنند.
نورمحمدزاده در خصوص آلودگی هوای تبریز ابراز کرد: در حال حاضر در تمام کشورهای جهان معضل آلودگی شهرها برطرف شده و امکان آن وجود دارد که تبریز هم بدون آلودگی اکسیژن و آلودگی صوتی باشد.
رئیس ادوار گذشته‌ شورای اسلامی شهر تبریز عنوان کرد: تبریز نیازمند پروژه‌های جدید بوده و نباید فقط روی پروژه‌های نیمه‌تمام تمرکز شود، بهتر است پروژه‌های جدید بایکوت نشود.
نورمحمدزاده با بیان اینکه ورزش‌محوری در دستور کاری مدیریت شهری جدید قرار گیرد، ادامه داد: بهتر است شهرمان به ورزش همگانی معروف باشد و زیرساخت‌های این مهم فراهم شود.
وی یادآور شد: تبریز زمانی شهر توریست‌درمانی بود ولی متاسفانه اکنون این موقعیت را از دست داده و باید در راستای آبادانی‌اش اقداماتی در خور شان صورت گیرد.