تا می توانید به امور دینی و مذهبی و خدمت به مردم اهتمام ورزید
تا می توانید به امور دینی و مذهبی و خدمت به مردم اهتمام ورزید

آیت الله العظمی وحید خراسانی در دیدار با رئیس جمهوری، گفت: تا می توانید در این مدت به امور دینی و مذهبیی و خدمت به مردم اهتمام ورزید. به گزارش قلم پرس آیت الله العظمی وحید خراسانی مد ظله العالی عصر امروز با آقای دکتر روحانی و هیئت همراه دیدار کردند. در این دیدار که در […]

آیت الله العظمی وحید خراسانی در دیدار با رئیس جمهوری، گفت: تا می توانید در این مدت به امور دینی و مذهبیی و خدمت به مردم اهتمام ورزید.

به گزارش قلم پرس آیت الله العظمی وحید خراسانی مد ظله العالی عصر امروز با آقای دکتر روحانی و هیئت همراه دیدار کردند. در این دیدار که در بیت معظم له انجام گرفت ، ایشان برای توفیق رئیس جمهور محترم در اداره امور دعا نمودند و سپس با اشاره به آیه شریفه قُولُوا لِلنّاس حُسنًا فرمودند:

بر طبق دستور قرآن شریف با مردم دنیا باید به نحو حسن گفتگو نمود، پروردگار متعال می فرماید: «قُولُوا لِلنّاس حُسنًا» «و با مردم، نیکو سخن بگویید». نه فقط با مسلمین بلکه با ناس و تمام مردم دنیا باید با زبان حسن و نیکو سخن گفت.
آیت الله العظمی وحید خراسانی مد ظله العالی در ادامه فرمودند: این مناصب همانطور که قرآن شریف می فرماید گذراست. «وَ تِلکَ الاَیامُ نُداوِلُها بَینَ النّاس»«و ما این روزها را میان مردم به نوبت مى‏ گردانیم». تا می توانید در این مدت به امور دینی و مذهبیی و خدمت به مردم اهتمام ورزید. خداوند می فرماید: « وَأَنذِرْهُمْ یَوْمَ الْحَسْرَهِ إِذْ قُضِیَ الْأَمْرُ » « و آنان را از روز حسرت بیم ده آنگاه که داورى انجام گیرد»

منبع: دفتر مرجع عالیقدر شیعه حضرت آیت الله العظمى وحید خراسانى