تاکید بر اجرای دقیق سیاست‌های اقتصاد مقاومتی توسط رئیس دادگستری شهرستان زرند
تاکید بر اجرای دقیق سیاست‌های اقتصاد مقاومتی توسط رئیس دادگستری شهرستان زرند

خبرگزاری میزان – حجت الاسلام والمسلمین محمود محمدی، رئیس دادگستری شهرستان زرند در استان کرمان در جلسه اقتصاد مقاومتی شهرستان زرند بیان داشت: از فرمایشات مقام معظم رهبری پیرامون اقتصاد مقاومتی نکته‌ها و درس‌های زیادی آموخته ایم که می‌توان گفت از هدف نامگذاری امسال و سال‌های اخیر توسط معظم له، تدوین راه‌های گشایش اقتصادی کشور […]

خبرگزاری میزان – حجت الاسلام والمسلمین محمود محمدی، رئیس دادگستری شهرستان زرند در استان کرمان در جلسه اقتصاد مقاومتی شهرستان زرند بیان داشت: از فرمایشات مقام معظم رهبری پیرامون اقتصاد مقاومتی نکته‌ها و درس‌های زیادی آموخته ایم که می‌توان گفت از هدف نامگذاری امسال و سال‌های اخیر توسط معظم له، تدوین راه‌های گشایش اقتصادی کشور و اقتصاد مقاومتی بوده است.

رئیس دادگستری شهرستان زرند خاطرنشان کرد: کشور عزیزمان در غرب آسیا از مهمترین کشور‌های دارای منابع بسیار وسیع در بخش معادن، کشاورزی و … است و تنها راهی که می‌توانیم در برابر اجانب ایستادگی کنیم استفاده بهینه از منابع کشورمان و لزوم تقویت نظام و ساختار اقتصادی مملکت و اجرای دقیق سیاست‌های اقتصاد مقاومتی است.

وی اذعان کرد: در مکتب اسلام به کار، تلاش، احترام و حمایت از کارگر بسیار سفارش شده است و جمهوری اسلامی که بر مبنای اسلام ناب محمدی پایه ریزی شده است باید به کار و کارگر و تولید اهمیت ویژه داده و فرهنگ کار و تولید را در کشور نهادینه کرد؛ به عبارتی دیگر هم به کارگران که جهادگران جبهه اقتصادی کشورند اهمیت داده شود هم از بخش تولید و تولیدکنندگان حمایت ویژه شود.

حجت الاسلام والمسلمین محمدی گفت: پس از فرهنگ سازی کار و تولید باید از کالای داخلی حمایت و الگوی مصرف را اصلاح و از اسراف پرهیز شود.

وی خطاب به مسئولان گفت: نظر به حجم سرمایه در گردش شهرستان و ظرفیت سرمایه گذاری در بخش صنایع پایین دستی شرکت فولاد و از طرفی معضل بیکاری جوانان شهرستان همگی باهم همت کنیم.

رئیس دادگستری شهرستان زرند بیان کرد: چنانچه سرمایه گذاری قصد سرمایه گذاری و راه اندازی کارگاه، کارخانه و… را دارد  باید نسبت به جذب آن ها تلاش شود و از بروکراسی‌های پیچیده اداری و غیر ضرور و دلسرد کردن سرمایه گذاران پرهیز شود.

وی در پایان از مسئولان صنعت و فولاد درخواست کرد تا با کمک مسئولان محلی نسبت به هدایت سرمایه‌های سرگردان شهروندان زرندی به سوی تولید و احداث کارگاه‌های تولیدی مورد نیاز آن صنعت و اشتغال به کار جوانان جویای کار زرندی همت و تلاش مضاعفی داشته باشند.

انتهای پیام/