تامین روشنایی بوستان تلاش خیابان رسالت تبریز
تامین روشنایی بوستان تلاش خیابان رسالت تبریز

شهردار منطقه ۷ تبریز گفت: به منظور رفع مشکل روشنایی بوستان تلاش(۱) واقع در رسالت، ۱۰۰ عدد پایه چراغ در این بوستان نصب شد. به گزارش قلم پرس، به نقل از امور ارتباطات شهرداری منطقه ۷ تبریز، علی فرخی با اعلام این خبر اظهار داشت: به دلیل نبود سیستم روشنایی بوستان تلاش(۱) واقع در رسالت […]

شهردار منطقه ۷ تبریز گفت: به منظور رفع مشکل روشنایی بوستان تلاش(۱) واقع در رسالت، ۱۰۰ عدد پایه چراغ در این بوستان نصب شد.

به گزارش قلم پرس، به نقل از امور ارتباطات شهرداری منطقه ۷ تبریز، علی فرخی با اعلام این خبر اظهار داشت: به دلیل نبود سیستم روشنایی بوستان تلاش(۱) واقع در رسالت و با هدف ایجاد جلوه‌های زیبای بصری و تامین امنیت این مکان، ۱۰۰ عدد پایه چراغ در این محل نصب شد.

فرخی با تاکید بر ضرورت تامین روشنایی پارک ها و معابر سطح منطقه تصریح کرد: به دلیل استفاده شهروندان از بوستان ها جهت پر کردن اوقات فراغت خود، برقراری روشنایی در محیط بوستان‌ها باعث رونق بیشتر بوستان‌ها و اماکن عمومی می‌شود.

وی افزود: در این راستا به منظور مرتفع شدن مشکل روشنایی بوستان تلاش، نسبت به کابل کشی، رفع اتصالی، ایجاد روشنایی و نصب پایه های روشنایی و غیره اقدام شد.

شهردار منطقه ۷ تبریز در پایان از شهروندان درخواست کرد تا در حفظ و نگهداری بوستان‌ها و فضاهای سبز شهری و به خصوص سیستم روشنایی پارک‌ها کوشا باشند.