تامینی: آذربایجان‌شرقی ظرفیت بالایی در شطرنج دارد
تامینی: آذربایجان‌شرقی ظرفیت بالایی در شطرنج دارد

[ad_1] رئیس فدراسیون شطرنج کشور گفت: آذربایجان‌شرقی ظرفیت بسیار بالایی در رشته شطرنج داشته و در آینده حرف‌های زیادی برای گفتن خواهد داشت. به گزارش قلم پرس،از تبریز، حسن تامینی، رئیس فدراسیون شطرنج کشور در مجمع انتخاباتی هیات شطرنج آذربایجان شرقی گفت: هم دلی و نظمی که در آذربایجان‌شرقی وجود دارد، به سختی می توان […]

[ad_1]


رئیس فدراسیون شطرنج کشور گفت: آذربایجان‌شرقی ظرفیت بسیار بالایی در رشته شطرنج داشته و در آینده حرف‌های زیادی برای گفتن خواهد داشت.

به گزارش قلم پرس،از تبریز، حسن تامینی، رئیس فدراسیون شطرنج کشور در مجمع انتخاباتی هیات شطرنج آذربایجان شرقی گفت: هم دلی و نظمی که در آذربایجان‌شرقی وجود دارد، به سختی می توان در سایر استان ها مشاهده کرد.

وی در ادامه افزود: این استان دارای ظرفیت‌های فراوان در رشته شطرنج بوده و باید از شهرستان‌ها نیز در راستای کشف استعداد ها بهره کافی برد.

در ادامه ستوده‌نژاد مدیرکل ورزش و جوانان استان با تبریک دهه کرامت و گرامیداشت سالروز آزاد سازی خرمشهر گفت: امروز اگر انتخاباتی در آرامش برگزار می شود، قطعا مدیون خون شهدا هستیم و این امنیت به واسطه آنها کسب شده است.

وی در ادامه افزود: هیات شطرنج استان آذربایجان‌شرقی حرف های زیادی برای گفتن دارد و نسل با استعدادی که در این رشته ورزشی وجود دارد، می‌توانند پرورش یابد و در همین خصوص هیات شطرنج استان باید با استعدادیابی و کشف ورزشکاران جدید و علاقه‌مند به این رشته ورزشی تلاش کند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان با تقدیر از رئیس فدراسیون شطرنج کشور خاطر نشان کرد: سفر روسای فدراسیون ها باعث امیدآفرینی در هیات های ورزشی شده و باعث ایجاد انگیزه می شود.

ستوده نژاد خاطر نشان کرد: شطرنج یک ورزش فکری بوده و امیدوارم رئیس جدید هیات بتواند جایگاه شطرنج را حفظ کند و با توجه ویژه به ورزش بانوان و شهرستان های استان این رشته را در تمامی زمینه ها گسترش دهد.

در پایان نیز از امیررضا پورآقا بالا به دلیل قهرمانی در مسابقات قهرمانی کشور و کسب عنوان استاد بزرگ ، توسط رئیس فدراسیون شطرنج کشور و مدیر کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی تقدیر به عمل آمد.

انتهای پیام/۶۰۰۱۷


[ad_2]