تأکید بر فعال تر شدن سیستم‌های بازرسی /مدیران باید بدانند تکریم ارباب‌رجوع وظیفه اصلی ادارات است
تأکید بر فعال تر شدن سیستم‌های بازرسی /مدیران باید بدانند تکریم ارباب‌رجوع وظیفه اصلی ادارات است

استاندار آذربایجان شرقی با بیان اینکه با تأکید بر اینکه باید سیستم‌های بازرسی فعال‌تر شود، گفت:مدیران استان باید بدانند که تکریم ارباب‌رجوع وظیفه اصلی ما بوده و نظام اداری باید در خدمت ارباب‌رجوع علی‌الخصوص خانواده شهدا باشند. به گزارش قلم پرس، مجید خدابخش شامگاه امروز در دیدار با جمعی از پدران شهدا و ایثارگران بابیان […]

استاندار آذربایجان شرقی با بیان اینکه با تأکید بر اینکه باید سیستم‌های بازرسی فعال‌تر شود، گفت:مدیران استان باید بدانند که تکریم ارباب‌رجوع وظیفه اصلی ما بوده و نظام اداری باید در خدمت ارباب‌رجوع علی‌الخصوص خانواده شهدا باشند.

به گزارش قلم پرس، مجید خدابخش شامگاه امروز در دیدار با جمعی از پدران شهدا و ایثارگران بابیان اینکه حضور در جمع خانواده شهدا توفیق بسیار بزرگی است، اظهار داشت: خانواده شهدا و ایثارگران ولی‌نعمت ما بوده و همه آن‌ها نعمت و برکتی بزرگ برای استان هستند.

وی افزود: خدمت به خانواده شهدا افتخاری برای همه مدیران بوده و امیدواریم شامل دعای خانواده شهدا در این دنیا و شفاعت شهدا در دنیای دیگر باشیم.

استاندار آذربایجان شرقی تأکید کرد: خانواده شهدا افتخاری برای نظام بوده و از عناصر باارزش جامعه هستند و باید قدردان این عزیزان باشیم چراکه بزرگ‌ترین سرمایه خود که فرزندانشان بودند درراه اسلام و دفاع از میهن اسلامی فدا کردند.

وی در ادامه در خصوص گلایه خانواده شهدا از بروکراسی‌های اداری و نحوه تکریم ارباب رجوع در دستگاه های اجرایی گفت: مدیران استان باید بدانند که تکریم ارباب‌رجوع وظیفه اصلی ما بوده و نظام اداری باید در خدمت ارباب‌رجوع علی‌الخصوص خانواده شهدا باشند.

خدابخش با اشاره به فرموده حضرت مام خمینی (ره) مبنی بر اینکه  اگر به من «خدمتگزار» بگویید بهتر است‌ تا «رهبر» خاطرشان کرد:  همه ادارات خدمتگزار مردم هستند و وظیفه اصلی آن‌ها خدمت به مردم است.

وی با تأکید بر اینکه باید سیستم‌های بازرسی فعال‌تر شود، گفت: بر اساس برنامه‌های تدوین، از ادارات و سازمان‌ها به‌صورت نامحسوس و سرزده بازدید خواهد شد.