بیمه خبرنگاران در آذربایجان‌شرقی تسهیل می‌شود/افتتاح دفتر بسیج رسانه بانوان استان همزمان با روز دختر
بیمه خبرنگاران در آذربایجان‌شرقی تسهیل می‌شود/افتتاح دفتر بسیج رسانه بانوان استان همزمان با روز دختر

[ad_1] مسوول بسیج رسانه آذربایجان‌ شرقی با تاکید بر تسهیل بینه خبرنگاران استان گفت:خبرنگاران عضو بسیج رسانه می‌توانند با پرداخت مبلغی در سال خدمات بیمه تکمیلی دریافت کنند. به گزارش قلم پرس،از تبریز، جواد بیرام‌زاده، مسوول بسیج رسانه آذربایجان‌شرقی عصر امروز در نشستی با بانوان اصحاب رسانه اظهار کرد: طبق آمار استان، اکثریت جامعه خبری […]

[ad_1]


مسوول بسیج رسانه آذربایجان‌ شرقی با تاکید بر تسهیل بینه خبرنگاران استان گفت:خبرنگاران عضو بسیج رسانه می‌توانند با پرداخت مبلغی در سال خدمات بیمه تکمیلی دریافت کنند.

به گزارش قلم پرس،از تبریز، جواد بیرام‌زاده، مسوول بسیج رسانه آذربایجان‌شرقی عصر امروز در نشستی با بانوان اصحاب رسانه اظهار کرد: طبق آمار استان، اکثریت جامعه خبری استان را بانوان خبرنگار تشکیل داده‌اند که این یک نقطه قوت و ظرفیت بزرگی است. 

وی با بیان اینکه خلاء جشمگیری در بخش مختص به امور بانوان در رسانه احساس می‌شد، افزود: در این خصوص بخش مستقل بانوان رسانه از سال‌ها پیش فعالیت خود را شروع کرده است ولی در دوره جدید از بانوان رسانه درخواست می‌کنیم تا بسیج رسانه را پایگاه و مامن خود دانسته و پای کار بیایند. 

مسوول بسیج رسانه استان ادامه داد: با توجه به اهمیت موضوع خانواده و نقش موثر زنان در این مبحث، از همه بانوان رسانه‌ای استان خواهشمندیم تا با انتشار، تولید محتوا و گزارش‌های اختصاصی در زمینه زنان، خانواده، تربیت کودک و غیره ما را یاری کنند. 

وی تصریح کرد: امکانات و شرایط برای جامعه رسانه با محدودیت‌ روبروست اما ما همه تلاش خود را برای ایجاد یک جامعه خبری پویا انجام می‌دهیم به طوریکه برای رفاه و ایجاد شادی بین اصحاب رسانه قراردادهایی با باشگاه‌های ورزشی- تفریحی و سازمان فنی و حرفه‌ای بسته‌ایم که به محض قطعیت به صورت عموم برای همه خبرنگاران اعلام خواهد شد. 

بیرام‌زاده، خبر خوشی هم از بابت خدمت سربازی اصحاب رسانه داد و گفت: در زمینه تسهیل پذیرش خدمت سربازی و گذراندن دوره سربازی در سپاه پاسداران خبرنگاران مرد استان هم برنامه گسترده‌ای داریم. 

وی ادامه داد: موضوع بیمه خبرنگاران یکی دیگر از مطالبات اصلی خبرنگاران است که همه خبرنگارهای استان عضو بسیج رسانه می‌توانند با پرداخت سالانه ۴۰۰ هزارتومان به اندازه ۴ میلیون تومان خدمات بیمه تکمیلی دریافت کنند. 

مسوول بسیج رسانه استان بیان داشت: بنده جایگاه ویژه‌ای برای بانوان جامعه خبری استان باز کرده‌ و نگاه وسیعی به ظرفیت این قشر دارم از این‌رو بسیج رسانه را مال خود دانسته و ایده‌پردازی کنند. 

وی اضافه کرد: دفتری مختص به بانوان بسیج رسانه استان در مجتمع ۲۹ بهمن تبریز اختصاص داده‌ایم که به مناسبت روز دختر افتتاح خواهد شد. 

بیرام‌زاده متذکر شد: ما نگاه تبعیضی به هیچ کدام از خبرنگارها نداریم و همه ظرفیت‌های بسیج رسانه برای همه اعضای بسیج رسانه است زیرا ما همه یک خانواده هستیم. 

وی در خاتمه درخواست کرد تا با تشکیل گروه‌های مجازی و اضافه کردن همه خبرنگارهای فعال استان، آنها را پای کار کشاند و بسیج رسانه استان نیز همه تلاش خود را برای تحقق این ایده‌ها خواهد کرد. 

انتهای پیام/ ۶۰۰۰۱


[ad_2]