مردم آذربایجان در ۱۳ آبان شعار «هَیْهَاتَ مِنَّا الذِّلَّه» را مصداق عملی خواهند بخشید
مردم آذربایجان در ۱۳ آبان شعار «هَیْهَاتَ مِنَّا الذِّلَّه» را مصداق عملی خواهند بخشید

سازمان بسیج رسانه استان آذربایجان شرقی با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد همگام با سایر اصحاب رسانه در راستای تجدید پیمان با آرمان‌های بنیانگذار نظام مقدس جمهوری اسلامی و پیروی از منویات رهبر معظم انقلاب و میثاق با شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی، حضور گسترده و پرشور مردم را در مراسم ۱۳ آبان را منعکس خواهد نمود. […]

سازمان بسیج رسانه استان آذربایجان شرقی با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد همگام با سایر اصحاب رسانه در راستای تجدید پیمان با آرمان‌های بنیانگذار نظام مقدس جمهوری اسلامی و پیروی از منویات رهبر معظم انقلاب و میثاق با شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی، حضور گسترده و پرشور مردم را در مراسم ۱۳ آبان را منعکس خواهد نمود.

به گزارش قلم پرس، بیانیه سازمان بسیج رسانه آذربایجان شرقی درخصوص ۱۳ آبان به شرح زیر است:
بسمه تعالی

حضرت امام خمینی(ره): هر چه فریاد دارید بر سر آمریکا بکشید که همین فریاد همگانی « مرگ بر آمریکا» برای او مرگ می آورد.(صحیفه امام ج ۱۰ ص ۳۷۳)

دشمن را بشناسید و فریب نخورید. ️آمریکا به معنای واقعی کلمه دشمن ملت ایران است.( رهبرانقلاب در دیدار دانش‌آموزان و دانشجویان/آبان ۹۶)

در بیانیه سازمان بسیج رسانه آذربایجان شرقی آمده است: ۱۳ آبان یادآور ۳ واقعه مهم سالروز تبعید حضرت امام راحل به ترکیه در سال ۴۳، به خاک و خون کشیدن دانش آموزان و دانشجویان توسط رژیم منحوس پهلوی در سال ۵۷ و یوم ا… فتح و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا توسط دانشجویان مسلمان پیرو خط امام در سال ۵۸ است که هر یک نقطه عطف تاریخی و عاملی جهت سرعت بخشیدن به روند شکل گیری، تداوم و استمرار و بالندگی انقلاب بودند.

این بیانیه با تاکید بر ضرورت بازخوانی مواضع و دیدگاه‌های حضرت امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب نسبت به سیاست های آمریکا در قبال ملت ایران و رسالت خطیر اصحاب رسانه در تبیین «چرایی مرگ بر آمریکا» آورده است: راهپیمایی ۱۳ آبان بهترین فرصت برای تبیین و ترویج روحیه استکبارستیزی و افزایش آگاهی نسل آینده ساز کشور از جنگ نرم است. روند مواجهه نظام سلطه و استکبار با انقلاب اسلامی در یکی از حساس‌ترین و پیچیده‌ترین مراحل خود قرار دارد. اقدامات خصمانه نظام سلطه در بدعهدی‌ها و پیمان شکنی‌ها برای ملت ایران به خوبی عیان گشته و اینک کمتر کسی را می‌توان یافت که با این همه خصومت بتواند به آمریکا اعتماد داشته باشد.

این بیانیه می افزاید: حمایت از رژیم طاغوتی پهلوی، تحمیل جنگ ۸ ساله به ایران، حمایت تمام قد از منافقین، حمله ناو آمریکایی به هواپیمای مسافربری ایران، تلاش برای ایجاد ناامنی در خاورمیانه و ایران، تشکیل و حمایت از گروه های تروریستی، تحمیل تحریم‌های ظالمانه علیه ملت ایران و خروج از برجام و همچنین تلاش برای ساقط کردن نظام مقدس جمهوری اسلامی نمونه‌های از دشمنی‌های شیطان بزرگ است.

در ادامه این بیانیه آمده است: بسیجیان رسانه ای آذربایجان شرقی همگام با مردم همیشه در صحنه آذربایجان در صفوف به هم پیوسته و متحدانه در تظاهرات یوم الله ۱۳ آبان شرکت خواهند کرد و با تاسی از مقتدای آزادیخواهشان شعار «هَیْهَاتَ مِنَّا الذِّلَّه» را مصداق عملی خواهند بخشید تا به فضل خداوند متعال حماسه‌ای دیگر از اقتدار و عظمت ایران سرفراز خلق گردد و در پایان اینکه ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی با تاسی از فرمایشات و تاکیدات رهبر معظم انقلاب، همیشه بخاطر دارند و خواهند داشت که دولت آمریکا دشمن اصلی ملت ایران است.