باشگاه تراکتورسازی در حمایت از دورازه بان تیم بیانیه ای صادر کرد
باشگاه تراکتورسازی در حمایت از دورازه بان تیم بیانیه ای صادر کرد

به گزارش قلم پرس به نقل از سایت رسمی باشگاه تراکتورسازی، در پی حذف تیم ملی امید کشورمان از مسابقات انتخابی المپیک حواشی به وجود آمد که در این راستا باشگاه تراکتورسازی بیانیه‌ای صادر کرد. در این بیانیه آمده است: تیم ملی امید کشورمان پس از ماه‌ها تلاش و برنامه‌ریزی نتوانست جواز حضور در المپیک […]

به گزارش قلم پرس به نقل از سایت رسمی باشگاه تراکتورسازی، در پی حذف تیم ملی امید کشورمان از مسابقات انتخابی المپیک حواشی به وجود آمد که در این راستا باشگاه تراکتورسازی بیانیه‌ای صادر کرد.

در این بیانیه آمده است:

تیم ملی امید کشورمان پس از ماه‌ها تلاش و برنامه‌ریزی نتوانست جواز حضور در المپیک را کسب کند و حسرت المپیکی شدن برای سال‌های سال ادامه پیدا کرد.

مدیریت، کادر فنی و بازیکنان تیم تراکتورسازی ضمن حمایت از دروازه‌بان ملی‌پوش تیم خود اعلام می‌دارد که محمدرضا اخباری بازیکن جوان تیم ملی ازجمله بازیکنانی بود که تا این مرحله از مسابقات عملکرد عالی داشته و یکی از مهره‌های تأثیرگذار تیم ملی برای رسیدن به این مرحله از مسابقات بود.

لذا باید از سرمایه‌های ورزش خود بیش‌ازپیش حمایت کنیم و اجازه ندهیم که این بازیکنان آینده دار ازلحاظ روحی روانی دچار مشکل شوند چراکه آینده فوتبال ما را همین استعدادها رقم خواهند زد.