بودجه فرهنگی شهرداری تبریز افزایش یابد
بودجه فرهنگی شهرداری تبریز افزایش یابد

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر تبریز با اشاره به اینکه بودجه فرهنگی شهرداری تبریز نسبت به حوزه‌های دیگر آن کمتر است، خواستار افزایش بودجه در سال‌های آتی شد. به گزارش قلم پرس، شهرام دبیری در دیدار جمعی از فعالان فرهنگی و امور اجتماعی با شهردار تبریز گفت: در عرصه‌های فرهنگی، هرچقدر بتوانیم مشارکت مردم را […]

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر تبریز با اشاره به اینکه بودجه فرهنگی شهرداری تبریز نسبت به حوزه‌های دیگر آن کمتر است، خواستار افزایش بودجه در سال‌های آتی شد.

به گزارش قلم پرس، شهرام دبیری در دیدار جمعی از فعالان فرهنگی و امور اجتماعی با شهردار تبریز گفت: در عرصه‌های فرهنگی، هرچقدر بتوانیم مشارکت مردم را افزایش دهیم، همانقدر موفق عمل کرده ایم.

وی عنوان کرد: در وضعیت اقتصادی فعلی جامعه، برخی ها سعی می کنند روحیه یاس و ناامیدی را میان اقشار مختلف مردم، مخصوصا جوانان ترویج کنند.

دبیری یادآور شد: مشارکت دادن جوانان در عرصه های فرهنگی و اجتماعی و پای کار کشیدن آن ها، باعث می شود قشر جوان احساس مسئولیت بیشتری نسبت به جامعه خود داشته باشند و احساس ارزشمندبودن بکنند.

شهرام دبیری همچنین خاطرنشان کرد: متاسفانه بودجه فرهنگی شهرداری تبریز نسبت به بخش های دیگر کم تر است و ما با اعضای شورا هماهنگ می شویم تا بودجه فرهنگی شهرداری را در سال های آتی افزایش دهیم.