به عنوان فرزند آذربایجان آمده‌ام نه داماد رئیس‌جمهور
به عنوان فرزند آذربایجان آمده‌ام نه داماد رئیس‌جمهور
داماد رئیس جمهور در پاسخ به این سوال که آیا طرح حمایت معیشتی را دریافت کرده‌اید، گفت: خیر، طرح معیشتی شامل من نشده است.

کامبیز مهدی‌زاده داماد رئیس‌جمهور که برای شرکت در یازدهمین دوره انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه آذرشهر و اسکو ثبت‌نام کرده است، عنوان کرد: خود آقای رئیس جمهور هم به پشتوانه مردم در انتخابات شرکت کرد و پیروز شد، من هم به پشتوانه مردم بزرگ آذربایجان و جوانان در انتخابات شرکت کردم.

وی با بیان اینکه معتقدم جوانان سدشکن، آنتی‌فساد و سردمدار مبارزه با فساد هستند، گفت: در همین راستا من هم در این عرصه حاضر شدم.

مهدی‌زاده تاکید کرد: قبل از اینکه داماد شخصیت خاصی باشم، فرزند آذربایجانم و افتخار می‌کنم که آذربایجانی‌ هستم. معتقدم وظیفه نمایندگان، قانون‌گذاری و پیگیری مطالبات و نظارت بر اجرای قانون به نحو احسن است.

وی در پاسخ به این سوال که عملکرد نمایندگان فعلی را چگونه ارزیابی می‌کنید، گفت: در این مورد مردم باید قضاوت کنند. ما به مجلسی کارآمد نیاز داریم که طرح و لایحه بدهد و به سمت جوانگرایی و برنامه‌ریزی راهبردی پیش برود.

داماد رئیس جمهور در پاسخ به این سوال که آیا هزینه‌های انتخابی خود را اعلام خواهید کرد، گفت: فعلا انتخابات شروع نشده که هزینه‌ای داشته باشد. ان‌شاالله بعد از انتخابات، هزینه‌ها را اعلام می‌کنم ولی من تاکنون هزینه‌ای نکردم.

وی در پاسخ به اینکه آیا آقای رئیس جمهور را در جریان کاندیداتوری خود قرار داده‌اید یا خیر، گفت: بله، طبق رابطه پدر و فرزندی که داریم، از پدر برای حضور در انتخابات اجازه گرفتم اما این را هم می‌گویم که به عنوان فرزند آذربایجان آمده‌ام نه فرزند رئیس جمهور و پتانسیل‌های خودم را آورده‌ام که به این استان خدمت کنم.

مهدی‌زاده خاطرنشان کرد: در تاریخ آذربایجان افرادی را داشته‌ایم که در راه مبارزه با فساد سردمدار بوده‌اند اما الان نقش جوانان و زنان کمرنگ شده و ظرفیت استفاده از آنها کاهش یافته است و باید این ظرفیت را احیا کنیم.

وی در پاسخ به سوالی در مورد عملکرد دولت گفت: سخنگوی دولت نیستم. در این باره از آقای ربیعی سوال بپرسید.

داماد رئیس جمهور در پاسخ به این سوال که آیا طرح حمایت معیشتی را دریافت کرده‌اید، گفت: خیر، طرح معیشتی شامل من نشده است.

وی درباره برنامه خود گفت: هرجا خانم‌ها و جوانان آمده‌اند، فساد از آنجا رفته است. باید سعی کنیم خانم‌های کاربلد و جوانان را به مجلس بفرستیم چراکه جوانان پل پیروزی هستند.