به روز رسانی|‌ساغلام: دوست داشتم تراکتور برای قهرمانی رقابت کند
به روز رسانی|‌ساغلام: دوست داشتم تراکتور برای قهرمانی رقابت کند

[ad_1] سرمربی تیم فوتبال تراکتور گفت: دلم می‌خواست شور و شوقی که توسط هواداران مان در این بازی شاهد بودیم برای رقابت در راه قهرمانی باشد. به گزارش قلم پرس،از تبریز، ارطغرول ساغلام پس از برتری ۳ بر ۲ تراکتور مقابل هوادار در نشست خبری اظهار داشت: شرایطی که تیم تراکتور دارد باعث ناراحتی همه […]

[ad_1]


سرمربی تیم فوتبال تراکتور گفت: دلم می‌خواست شور و شوقی که توسط هواداران مان در این بازی شاهد بودیم برای رقابت در راه قهرمانی باشد.

به گزارش قلم پرس،از تبریز، ارطغرول ساغلام پس از برتری ۳ بر ۲ تراکتور مقابل هوادار در نشست خبری اظهار داشت: شرایطی که تیم تراکتور دارد باعث ناراحتی همه ما است و دلیلش را هم می‌گویم. شخصا دلم می‌خواست شور و شوقی که توسط هواداران مان در این بازی شاهد بودیم برای رقابت در راه قهرمانی باشد. متاسفانه این وضعیت وجود دارد و اصلا لزومی ندارد بگوییم چرا تراکتور در اینجای جدول است. تیم‌های خیلی خوب دنیا هم برخی مواقع با چنین شرایطی مواجه هستند. مشکلاتی که در راه جذب بازیکن، بستن تیم و مشائل اقتصادی داشتیم کار را برای ما سخت کرده و روی تیم‌ها تاثیر گذاشته است. برخی مواقع واقعیاتی در زندگی وجود دارد اما در هر کاری خیری است و باید امیدوارتر به آینده نگاه کنیم. 

وی ادامه داد: پس از برد خانگی مقابل مس رفسنجان و مساوی خارج از خانه برابر تیم سرسخت نفت مسجد سلیمان یک هدف داشتیم. در هفته‌ای که نفت و فجرسپاسی با هم بازی دارند و شهرخودرو هم بازی سخت خارج از خانه بازی دارد هدف مان این بود بازی را برنده شویم و فاصله مان با تیم‌های دیگر بیشتر شود اما با تیمی بازی داشتیم که ۹ بازی اخیرش را نباخته و فقط دو گل خورده بود. سه برد در خارج از خانه داشت. با حریف سرسختی بازی پیچیده‌ای داشتیم و در ابتدا هم گل خوردیم.

ادامه دارد…


[ad_2]