به دنبال رابطه برد – برد با شرکای تجاری و اقتصادی خود هستیم
به دنبال رابطه برد – برد با شرکای تجاری و اقتصادی خود هستیم

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و بین‌الملل استانداری آذربایجان شرقی با تاکید بر سرمایه‌گذاری مشترک بخش خصوصی استان با کشورهای مختلف و رویکرد صادراتی در همکاری‌های خارجی، گفت: به دنبال رابطه برد – برد با شرکای تجاری و اقتصادی خود هستیم و تنها چنین رابطه‌ای پایدار خواهد بود. قلم پرس، احمد محمدزاده در نشست هیات […]

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و بین‌الملل استانداری آذربایجان شرقی با تاکید بر سرمایه‌گذاری مشترک بخش خصوصی استان با کشورهای مختلف و رویکرد صادراتی در همکاری‌های خارجی، گفت: به دنبال رابطه برد – برد با شرکای تجاری و اقتصادی خود هستیم و تنها چنین رابطه‌ای پایدار خواهد بود.

قلم پرس، احمد محمدزاده در نشست هیات اقتصادی کشور اتریش با تجار، صنعتگران و فعالان اقتصادی استان آذربایجان شرقی، با اشاره به منویات مقام معظم رهبری مبنی بر قطع وابستگی اقتصاد کشور به نفت، اظهار داشت: تحقق این خواسته در شرایط پسابرجام از اولویت‌ها و اهداف کشور است.

وی با بیان این که علاقمند توسعه روابط با کشورهای اروپایی به ویژه اتریش هستیم، افزود: در پساتحریم به دنبال توسعه روابط با کل دنیا هستیم و یکی از این کشورها، اتریش است که سیاست‌های مناسبی را در قبال ایران در زمان تحریم اتخاذ کرد.

محمدزاده با بیان این که تاریخ نشان داده روزهای سخت ماندنی نیست، اما رفتارها در یاد می‌مانند، گفت: خوشحالیم که خاطره خوبی از اتریش در ذهن مردم ایران باقی مانده است.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و بین‌الملل استانداری آذربایجان شرقی با بیان این که یکی دیگر از اهداف استان افزایش میزان صادرات است، گفت: در این خصوص علاقمندیم از حضور شرکت‌های اتریشی برای مشارکت و ایجاد برندهای مشترک با شرکت‌های استان و ورود به بازارهای جهانی بهره‌مند شویم.

وی با بیان این که تجار و بازرگانان آذربایجان شرقی به سختی و بعد از تحقیق و مطالعه فراوان اقدام به امضای تفاهم‌نامه می‌کنند، افزود: مردم آذربایجان بر این باورند که باید پای‌بند تعهدات خود باشند.