به جای رونق بخشیدن به تولید و اشتغال، شاهد بسته شدن شرکت مهم صنعتی هستیم
به جای رونق بخشیدن به تولید و اشتغال، شاهد بسته شدن شرکت مهم صنعتی هستیم

دبیر اجرایی حانه کارگر تبریز با اشاره به پلمب کارخانه ماشین آلات صنعتی تراکتورسازی تبریز گفت: این شرکت به دلیل عدم واگذاری صحیح به بخش خصوصی و سوء مدیریت های صورت گرفته ، الآن با بحران روبه رو شده است و شایسته نیست که در دولت محترم تدبیر و امید، چنین اتفاقات ناگواری رخ بدهد. […]

دبیر اجرایی حانه کارگر تبریز با اشاره به پلمب کارخانه ماشین آلات صنعتی تراکتورسازی تبریز گفت: این شرکت به دلیل عدم واگذاری صحیح به بخش خصوصی و سوء مدیریت های صورت گرفته ، الآن با بحران روبه رو شده است و شایسته نیست که در دولت محترم تدبیر و امید، چنین اتفاقات ناگواری رخ بدهد.

به گزارش قلم پرس به نقل از خبرگزاری فارس، کریم صادق زاده با اشاره به پلمب شرکت ماشین آلات تراکتور سازی تبریز اظهار داشت: امروز شرکت ماشین آلات تراکتورسازی تبریز با ۲۰۰ نفر پرسنل پلمب شد واقعا جای بسی تاسف است که به جای رونق بخشیدن به تولید و اشتغال ، شاهد بسته شدن یکی از شرکت های مهم صنعتی  هستیم و  معیشت و زندگی ۲۰۰ نفر پرسنل که مسئولیت تامین معاش خانواده هایشان را به عهده دارند ، به خطر می افتد.

وی افزود: طبق مصوبات صورت گرفته در کمیسیون کارگری استانداری  و ما خواستار اجرای دقیق مصوبات هستیم نه اینکه شاهد پلمب کارخانه باشیم و مصوبه کمسیون کاملا واضح وروشن در این خصوص است.

دبیر اجرایی خانه کارگر استان با تاکید به اینکه نباید حقی از کارگران ضایع شود  و شاهد تعطیلی واحد باشیم، گفت: ما می خواهیم خدای ناکرده ، حقی از حقوق قانونی کارگران آن مجموعه تضییع نشود.

وی با اشاره به اینکه شهر تبریز ، یکی از قطب های صنعتی کشور بوده و شرکت ماشین آلات صنعتی تراکتورسازی نیز، از شرکت های پیشرو در زمینه توسعه صنعتی و اقتصادی استان مان است، افزود: این شرکت به دلیل عدم واگذاری صحیح به بخش خصوصی و سوء مدیریت‌های صورت گرفته، الان با بحران روبه رو شده است و شایسته نیست که در دولت محترم تدبیر و امید، چنین اتفاقات ناگواری رخ بدهد.

صادق زاده ابراز کرد: مقام معظم رهبری امسال را سال اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال نامگذاری کرده اند، لذا از نماینده مقام معظم رهبری در استان و استاندار  آذربایجان‌شرقی و معاونت سیاسی وامنیتی  استانداری، فرمانداری شهرستان تبریز و ریاست محترم دادگستری استان تقاضا دارم همانطوریکه تاکنون با حمایت‌های همه جانبه خود در رونق تولید و اشتغال شهر و استان‌مان کمال همکاری را کرده‌اند در این مورد نیز اجازه ندهند تا معیشت و رفاه خانواده‌های کارگران عزیز به خطر افتد.

وی متذکر شد: امید است با همفکری و تشریک مساعی سازمان‌های مربوطه ، بحران صورت گرفته به نحو شایسته‌ای حل گردد و دقیقا مفاد مصوبات کمسیون کارگری استانداری که با حضور مسئولان ذیربط در امور کار و تولید و صنعت و دستگاه‌های امنیتی وانتظامی و غیره انجام یافته عملی گردد.