به بازیکنان گفتم، هواداران از تیم پیروزی می‌خواهند/ در حال یادگیری زبان ترکی هستم
به بازیکنان گفتم، هواداران از تیم پیروزی می‌خواهند/ در حال یادگیری زبان ترکی هستم

سرمربی تیم تراکتورسازی تاکید کرد: فردا به حمایت هواداران نیاز داریم و امیدوارم نتیجه خوبی رقم بزنیم تا رضایت هواداران را کسب کنیم. ما امکانات خوبی برای باشگاه ایجاد می‌کنیم و به بازیکنانم هم گفتم در باشگاهی بازی می‌کنید که هواداران از تیم پیروزی می‌خواهند و ما هم دوست داریم پیروز شویم. به گزارش قلم […]

سرمربی تیم تراکتورسازی تاکید کرد: فردا به حمایت هواداران نیاز داریم و امیدوارم نتیجه خوبی رقم بزنیم تا رضایت هواداران را کسب کنیم. ما امکانات خوبی برای باشگاه ایجاد می‌کنیم و به بازیکنانم هم گفتم در باشگاهی بازی می‌کنید که هواداران از تیم پیروزی می‌خواهند و ما هم دوست داریم پیروز شویم.

به گزارش قلم پرس، جرج لیکنز در نشست خبری پیش از بازی با نفت مسجد سلیمان اظهار داشت: زبان ترکی من خیلی خوب نیست ولی در حال یادگیری هستم. از آقای آذرنیا تشکر می‌کنم که در این نشست حضور پیدا کردند و از حضور شما ممنونم.

وی افزود: در فرودگاه تبریز استقبال خوبی از من انجام شد و به خوبی می‌دانم که باشگاه تراکتورسازی یک باشگاه معروف و محبوب است.

سرمربی تیم تراکتورسازی خاطرنشان کرد: قبل از هرچیزی می‌گویم زمانی که به تراکتور آمدم احساس کردم اینجا خانه من است.

وی گفت: من در کشورهای مختلفی کار کردم. همیشه سعی کردم ارتباط خوبی با کسانی که کار می کنم برقرار کنم. تلاش می‌کنیم باشگاه خوبی بسازیم و بهترین باشگاه را داشته باشیم.

لیکنز تصریح کرد: ما جایگاه چهارم را در اختیار داریم و ۵ امتیاز از تیم نخست جدول رده‌بندی عقب هستیم. میزبانی تبریز از من فوق العاده بود. من در ترابوزان هم کار کردم و استقبال خوبی از من شد ولی اینجا احساس بهتری دارم. فوتبال زندگی مردم اینجا را تشکیل می دهد.

سرمربی تیم تراکتورسازی تاکید کرد: ما دیروز در ورزشگاه یادگار امام تمرین کردیم و دیدم ورزشگاه بزرگی داریم. امیدوارم هواداران حمایت خوبی از تیم ما داشته باشند. من اینجا هستم تا از تجربه‌ام برای موفقیت تراکتور استفاده کنم.

وی گفت: ما بازیکنان مختلفی جذب کردیم که از آن‌ها در پستهای مختلف بهره خواهیم برد.

لیکنز تصریح کرد: ما فردا با تیم نفت مسجد سلیمان بازی داریم و آنالیز خوبی نسبت به این تیم داشتیم. من به مسائل خارج از زمین اهمیت خاصی قائلم و برنامه ریزی کاملی تا پایان فصل انجام دادیم.

سرمربی تیم تراکتورسازی اظهار داشت: بازی‌های آسیایی طرفدار تیم ایران بودم. من در تیم‌های ملی زیادی حضور داشتم و معتقدم باید رابطه خوبی با تیم‌ملی داشته باشیم. در ۳ هفته پیش تمرینات خوبی پشت سر گذاشتیم و اردوی خوبی در کیش داشتیم ولی باید بیشتر کار کنیم و کار سختی در آینده خواهیم داشت.

وی گفت: شاید من در حال حاضر از وضعیت رضایت کاملی نداشته باشم ولی باید بیشتر تلاش کنیم تا به بهترین شرایط ممکن دست یابیم.

لیکنز گفت: فردا نخستین آزمون تیم ماست. ارتباط خوبی با بازیکنانم دارم. با کوین فرانسوی صحبت میکنم. با اشکان آلمانی و… خوشحالم اخباری دروازه‌بان تلاشگری است و همه بازیکنانی که جذب کردیم با کیفیت هستند. دوست دارم در هر پست دو بازیکن خوب داشته باشم تا به خوبی رقابت کنند چون من فقط ۱۱ بازیکن ندارم.

سرمربی تیم تراکتورسازی تاکید کرد: فردا به حمایت هواداران نیاز داریم و امیدوارم نتیجه خوبی رقم بزنیم تا رضایت هواداران را کسب کنیم. ما امکانات خوبی برای باشگاه ایجاد می‌کنیم و به بازیکنانم هم گفتم در باشگاهی بازی می‌کنید که هواداران از تیم پیروزی می‌خواهند و ما هم دوست داریم پیروز شویم.

سرمربی سرخ‌پوشان گفت: ما رقابت خوبی بین بازیکنان ایجاد می‌کنیم. کوین کنستانت در ۶ ماه گذشته بازی نکرده و تلاش می کنیم به وضعیت خوبی برسانیم تا به شرایط ایده‌آل برسد و بتواند تیم ما را همراهی کند. ساسان انصاری هم به دلیل دریافت ۴ کارت زرد محروم است ولی بقیه بازیکنان را در اختیار داریم.

وی تاکید کرد: ما باشگاه خوبی داریم و مالک باشگاه به دنبال ایجاد هتل و سالن بدنسازی برای تیم است. هرکسی ممکن است اشتباهی انجام دهد ولی ما سعی می‌کنیم با کمترین اشتباه ممکن ظاهر شویم. من یک ماه است که اینجا هستم و معتقدم می‌توانیم یک باشگاه موفق باشیم.

وی اظهار داشت: ما یک گروه خوب آنالیز داریم که اطلاعات کاملی دارند. اینکه شما اطلاعات جزئی زیادی از رقبا داشته باشید خیلی مهم است. من بازی‌های بازیکنان ملی را زیر نظر قرار دادم و اطلاعات خوبی از آن‌ها دارم. شجاعی درد کوچکی دارد و باید بررسی کنیم که آیا به بازی فردا می‌رسد یا خیر. مهم این است که من بازیکنان خودم را به خوبی بشناسم.

لیکنز گفت: خوشحالم که ماشین‌سازی هم دیروز به پیروزی رسید.

وی خاطرنشان کرد: ما باید سعی کنیم شناخت بیشتری نسبت به بازیکنان داشته باشیم.

سرمربی تیم تراکتورسازی گفت: بازیکنانی مثل لوکاکو، هازارد و… در ۱۹ سالگی بازیکن من بودند و به آن‌ها سخت می گرفتم تا به جایگاه خوبی برسند. به همین خاطر حالا سخت‌گیری خاصی نسبت به بازیکنان جوان دارم.