بهنوش بختیاری سفیر سرمایه گذاری منطقه آزاد ارس شد
بهنوش بختیاری سفیر سرمایه گذاری منطقه آزاد ارس شد

دبیر جشنواره زمستانی ارس گفت: بهنوش بختیاری، بازیگر پرآوازه ژانر کمدی سینما و تلویزیون کشور به عنوان سفیر منطقه آزاد ارس در جذب سرمایه گذار و صادرات معرفی شد. به گزارش قلم پرس به نقل از  واحد خبر جشنواره زمستانی ارس، ابراهیم نصیری، گفت: خانم بختیاری در کنار فعالیت هنری، فعالیت های اقتصادی و تولیدی […]

دبیر جشنواره زمستانی ارس گفت: بهنوش بختیاری، بازیگر پرآوازه ژانر کمدی سینما و تلویزیون کشور به عنوان سفیر منطقه آزاد ارس در جذب سرمایه گذار و صادرات معرفی شد.

به گزارش قلم پرس به نقل از  واحد خبر جشنواره زمستانی ارس، ابراهیم نصیری، گفت: خانم بختیاری در کنار فعالیت هنری، فعالیت های اقتصادی و تولیدی خوبی دارد و در طی جشنواره زمستانی ارس    ضمن آشنایی با پتانسیلهای سرمایه گذاری و گردشگری این منطقه برای همکاری در این زمینه ابراز علاقه کرد.

وی افزود: ایشان همچنین برای سرمایه گذاری در برند خودشان در زمینه تولید کیف و کفش چرم که اتفاقا با چرم تبریز و محصولات آذربایجان تولید می شود، اعلام آمادگی کردند.

نصیری ادامه داد: با توجه به علاقه و سابقه تلاشهای ایشان، از طرف مسئولان ارشد منطقه آزاد ارس تصمیم گرفته شد تا ایشان به عنوان سفیر منطقه در زمینه جذب سرمایه گذار و صادرات معرفی شوند.

دبیر جشنواره زمستانی ارس، این انتخاب را اقدام مناسبی در جذب گردشگر و همچنین معرفی منطقه به هنرمندان و مردم هنر دوست کشور دانست و گفت: منطقه آزاد علاوه بر فرصتهای خوب اقتصادی، پتانسیلهای بالایی در زمینه فرهنگی، تاریخی و اجتماعی دارد که حضور و همکاری هنرمندان و قشر فرهنگی کشور در توسعه و معرفی این توانایی ها نقش موثری خواهد داشت.

بهنوش بختیاری، هنرمند کمدی سینما و تلویزیون کشور نیز این انتخاب را اتفاق مبارکی در سابقه فعالیت اقتصادی خویش دانست و گفت: من در جلفا فرصت های خوبی دیدم مثل شهرک های صنعتی، پاساژها، امکانات صادرات و واردات و موقعیت جغرافیایی منطقه در مرز با چند کشور ترکیه، آذربایجان و ارمنستان، میل به جذب توریست و سرمایه گذار برای رشد و توسعه جلفا بسیار فرصت مناسب و مثبتی بود.

وی افزود: تصمیم گرفتم به امید خدا برای برند خودم هم در حوزه کیف و کفش در این شهر سرمایه گذاری کنم.

بختیاری خاطرنشان کرد: این عنوان برای من افتخارآمیز است و امیدوارم بتوانم در زمینه جذب سرمایه گذار برای منطقه آزاد ارس اقدامات مثبتی انجام دهم. رایزنی هایی پیش خواهد آمد که در سفر بعدی به جلفا طی جلساتی برنامه ریزی خواهیم کرد، به مسئولان منطقه هم گفتم که انرژی کافی برای این کار دارم و دوست دارم که بیزینسی با حضور سرمایه گذاران قوی راه اندازی شود.

این هنرمند جوان کشور، پیش از این نیز سفیر انجمن ایدز ایران بوده و در زمینه کارهای خیریه بخصوص حمایت از زنان سرپرست خانوار تلاش زیادی کرده است.

اختتامیه جشنواره زمستانی ارس در ۳۰ بهمن ماه در سالن الغدیر جلفا برگزار و در این مراسم از برپاکنندگان جشن ها و قهرمانان مسابقات ورزشی تقدیر و به ۱۰ نفر از مسافران قطار چارتر به قید قرعه جوایزی اهدا می شود.

لازم بذکر است، مسافران و گردشگران منطقه آزاد ارس جهت شرکت در قرعه کشی باید کد بلیط های قطار را به شماره ۳۰۰۰۸۵۱۵۱۵ ارسال نمایند.