بهسازی و رفع موانع دفع آب‌های سطحی سبزه میدان
بهسازی و رفع موانع دفع آب‌های سطحی سبزه میدان

[ad_1] سرپرست سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهری گفت: تلاش می کنیم وضعیت عمرانی و بهداشتی سبزه میدان، بزرگترین مرکز توزیع سبزیجات، صیفی‌جات و مواد غذایی در شمالغرب کشور را بهبود دهیم. به گزارش قلم پرس، سعید مطلّبی با اشاره به اینکه از زمان اجرای پروژه ایستگاه مترو در ضلع جنوب غربی سبزه میدان و با مسدود […]

[ad_1]

سرپرست سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهری گفت: تلاش می کنیم وضعیت عمرانی و بهداشتی سبزه میدان، بزرگترین مرکز توزیع سبزیجات، صیفی‌جات و مواد غذایی در شمالغرب کشور را بهبود دهیم.

به گزارش قلم پرس، سعید مطلّبی با اشاره به اینکه از زمان اجرای پروژه ایستگاه مترو در ضلع جنوب غربی سبزه میدان و با مسدود شدن کانال دفع آب‌های سطحی در هنگام بارش باران، وضعیت بهداشتی در این قسمت از سبزه میدان مطلوب نبوده و با مشکلاتی روبه رو بودیم، گفت: از این رو، بهسازی و رفع موانع دفع آب‌های سطحی در سبزه میدان در دستور کار سازمان قرار گرفت و با همکاری معاونت خدمات شهری شهرداری تبریز و با استفاده از ظرفیت و ماشین‌آلات مناطق، عملیات بهسازی و رفع موانع دفع آب‌های سطحی در سبزه میدان آغاز شد.
وی ادامه داد: آسفالت‌تراشی محوطه سبزه میدان جهت آسفالت‌ریزی اساسی به اتمام رسیده و در مرحله ایجاد زیرساخت‌های لازم برای آسفالت‌ریزی است.
مطلبی از همکاری‌های معاونت خدمات شهری شهرداری تبریز و معاونان خدمات شهری مناطق ۱۰ گانه تبریز در عملیات بهسازی و ساماندهی سبزه میدان تشکر و قدردانی کرد.

[ad_2]