بهره‌برداری از ۳ ورزشگاه ۱۵ هزار نفری در کشور
بهره‌برداری از ۳ ورزشگاه ۱۵ هزار نفری در کشور

[ad_1] مدیرعامل سازمان مجری ساختمان‌ها و تاسیسات عمومی و دولتی از تکمیل و بهر‌ه‌برداری از سه ورزشگاه در خرم‌آباد، بروجرد و بناب در سال مالی جاری خبر داد. به گزارش قلم پرس،از تبریز، علی نبیان معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان مجری ساختمان‌ها و تاسیسات عمومی و دولتی در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری […]

[ad_1]


مدیرعامل سازمان مجری ساختمان‌ها و تاسیسات عمومی و دولتی از تکمیل و بهر‌ه‌برداری از سه ورزشگاه در خرم‌آباد، بروجرد و بناب در سال مالی جاری خبر داد.

به گزارش قلم پرس،از تبریز، علی نبیان معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان مجری ساختمان‌ها و تاسیسات عمومی و دولتی در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، در خصوص بهره‌برداری از سه ورزشگاه در حال تکمیل توسط آن سازمان اظهار کرد: در برنامه سازمان مجری است تا در سال مالی جاری ورزشگاه‌های خرم‌آباد، بروجرد و بناب تکمیل شود و به بهره‌برداری برسد.

معاون وزیر راه و شهرسازی ادامه داد: استادیوم ۱۵ هزار نفری خرم‌آباد در دهکده المپیک شهر خرم‌‌آباد در زمینی به مساحت ۲۰۰ هزار مترمربع در ۸ طبقه ساختمانی با مساحت کل ۱۶ هزار و ۱۵۳ مترمربع دارای زمین فوتبال اصلی، زمین فوتبال تمرینی، پیست دو و میدانی، سالن تمرین، پارکینگ خودرو، فضاهای اداری و اتاق داوران و مربیان است که برنامه‌ریزی آن برای افتتاح در سال مالی ۱۴۰۱ است. هم‌اکنون پیمانکار پروژه در حال مراحل نهایی و تکمیل پروژه است.

مدیرعامل سازمان مجری ساختمان‌ها و تاسیسات عمومی و دولتی در خصوص ورزشگاه ۱۵ هزار نفری بروجرد نیز اعلام کرد: ورزشگاه بروجرد نیز از دیگر ورزشگاه‌هایی است که در سال مالی جاری به بهره‌برداری می‌رسد. این ورزشگاه در فاز نخست با ۵ هزار نفر ظرفیت شامل پیست  دو و میدانی، فضاهای VIP، اتاق مربیان، اتاق داوران با سه طبقه و در زمینی به مساحت ۲۵۶ هزار مترمربع و ساختمان اصلی با مساحت ۸ هزار و ۸۵۹ مترمربع در حال احداث است که امسال بهره‌برداری می‌رسد.

ورزشگاه ولایت بناب در استان آذربایجان‌شرقی نیز از دیگر ورزشگاه‌هایی است که در سال جاری بهره‌برداری خواهد شد. این مجموعه ورزشی بعد از استادیوم یادگار امام (ره) تبریز دومین ورزشگاه در استان آذربایجان‌شرقی است که شامل پیست دو و میدانی، زمین چمن اصلی، زمین چمن تمرینی است.

نبیان تصریح کرد: برنامه سال جاری سازمان مجری ساختمان‌ها و تاسیسات عمومی و دولتی است تا سه ورزشگاه اعلام شده در دهه فجر امسال تکمیل نهایی شود و نهایتا تا سال مالی جاری به بهره‌برداری برسد.

انتهای پیام/م


[ad_2]