بهره‌برداری از ۱۱ پروژه‌ عمرانی و خدماتی با ۸۵۷ میلیارد تومان هزینه
بهره‌برداری از ۱۱ پروژه‌ عمرانی و خدماتی با ۸۵۷ میلیارد تومان هزینه
به مناسبت هفته وحدت همزمان ۱۱ پروژه عمرانی و خدماتی با حضور مسئولین کشوری، شهردار تبریز، معاون عمرانی استاندار، محبوب تیزپاز قائم مقام شهردار، حجت الاسلام و المسلمین رسول  برگی رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر بدون تشریفات و به صورت همزمان افتتاح شد.

به گزارش قلم پرس، یعقوب هوشیار شهردار تبریز اظهار کرد: همزمان با مراسم اختتامیه المپیاد ورزشی آتش‌نشانان که به میزبانی شهر تبریز برگزار شد، ۱۱ پروژه در مناطق مختلف شهر تبریز به بهره برداری  رسید.

شهردار تبریز با اشاره به هزینه صرف شده برای اجرای این ۱۱ پروژه، عنوان کرد: در مجموع ۸۵۷ میلیارد تومان برای این پروژه‌ها هزینه شده که در این بین بیشترین هزینه در حوزه حمل‌ونقل درون شهری و برای خرید اتوبوس و مینی بوس صرف شده است.

وی با اشاره به عناوین پروژه‌های که به صورت همزمان افتتاح می‌شود، گفت: تقاطع غیرهمسطح شهید فلاحی، ایستگاه‌های ۱۵ و ۱۶ خط یک مترو، فرهنگسرای کودک منطقه ۲، ساختمان پلیس منطقه ۵، پارک رز منطقه ۹، خیابان استاد محمد عابدی منطقه نه ۳۲ واحد مسکونی در پروژه اسد گؤلی توسط شهرداری منطقه ده، ستاد فرماندهی کل آتش‌نشانی، چند پروژه آسفالت و بهسازی و پیاده‌رو سازی از جمله این پروژه‌ها هستند.