بهره‌برداری از صفه شمالی مقبرهالشعرا در موعد روزشمار
بهره‌برداری از صفه شمالی مقبرهالشعرا در موعد روزشمار

[ad_1] رئیس شورای اسلامی شهر تبریز گفت: نصب روز شمار در تمام پروژه‌های عمرانی توسط شهردار، اقدام تحسین برانگیزی است و امروز پروژه‌ای به بهره برداری رسیده است که در سال ۹۵، استارت زده شده بود. به گزارش قلم پرس،از تبریز، حجت الاسلام و المسلمین رسول برگی شامگاه امروز در آیین بهره‌برداری از پروژه‌های عمرانی […]

[ad_1]


رئیس شورای اسلامی شهر تبریز گفت: نصب روز شمار در تمام پروژه‌های عمرانی توسط شهردار، اقدام تحسین برانگیزی است و امروز پروژه‌ای به بهره برداری رسیده است که در سال ۹۵، استارت زده شده بود.

به گزارش قلم پرس،از تبریز، حجت الاسلام و المسلمین رسول برگی شامگاه امروز در آیین بهره‌برداری از پروژه‌های عمرانی خدماتی شهرداری تبریز اظهار کرد: صفه شمالی مقبره الشعرا نخستین پروژه عمرانی شهرداری در دوره جدید مدیریت شهری است که تابلو روزشمار آن نصب شده بود و در زمان اعلام شده به بهره‌برداری رسید.

وی افزود: آقای هوشیار شهردار صادق الوعده‌ای است و اینکه یک پروژه در موعد مقرر به بهره‌برداری می‌رسد، نشان از ارزیابی درست و صداقت ایشان دارد. این مکان از سال ۹۵ وضعیت خوبی نداشت و این در شأن عرفا و شاعران نبود.

رئیس شورای اسلامی شهر تبریز ادامه داد: شاعران تمام شهرهای کشور، در این مکان آرمیده‌اند.
وی افزود: شهردار شهر تبریز برای تمام پروژه‌های عمرانی در شهر، روزشمار نصب کرده است و اکنون پروژه‌ای که در سال ۹۵، استارت خورده بود در زمان اندکی به اتمام رسیده است.

وی در پایان از حمایت‌های استاندار آذربایجان‌شرقی تشکر کرده و گفت: پروژه‌های دیگر و در دست افتتاح نیز  داریم که به بهره برداری خواهد رسید.

انتهای پیام/


[ad_2]