بناب میزبان برگزاری بیستمین جشنواره سراسری شعر غدیریه
بناب میزبان برگزاری بیستمین جشنواره سراسری شعر غدیریه

به گزارش قلم پرس از بناب، حبیب صدقی در دیدار مسئولان ستاد برگزاری جشنواره شعر غدیریه بناب با امام جمعه شهرستان با ارائه گزارشی از روند برگزاری بیستمین دوره جشنواره سراسری شعر غدیریه بناب اظهار کرد: این جشنواره با حضور تمامی استان ها از سراسر کشور به میزبانی شهرستان بناب برگزار خواهد شد. دبیر شورای […]

به گزارش قلم پرس از بناب، حبیب صدقی در دیدار مسئولان ستاد برگزاری جشنواره شعر غدیریه بناب با امام جمعه شهرستان با ارائه گزارشی از روند برگزاری بیستمین دوره جشنواره سراسری شعر غدیریه بناب اظهار کرد: این جشنواره با حضور تمامی استان ها از سراسر کشور به میزبانی شهرستان بناب برگزار خواهد شد.

دبیر شورای فرهنگ عمومی شهرستان بناب اذعان کرد: متأسفانه در سال گذشته بدلیل شیوع ویروس کرونا جشنواره سراسری شعر غدیریه بناب بصورت مجازی برگزار شد.

صدقی سپس از اعلام وصول بیش از ۵۰۰ اثر برای این دوره جشنواره شعر غدیریه بناب خبرداد و گفت: بعد از بررسی آثار از سوی داوران، جشنواره سراسری شعر غدیریه در سه حوزه شعر فارسی، شعر ترکی و داستانک و دلنوشته برای امام زمان(عج) برگزار خواهد شد.

وی از تمام نهادهای خدمات رسان بخصوص شورای اسلامی شهر و شهرداری و نیروی انتظامی خواست در برگزاری هرچه بهتر این مراسم و جشنواره ما را یاری کنند.

این گزارش حاکی است، در این نشست حجت الاسلام مصطفی باقری بنابی امام جمعه و رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان بناب ضمن تقدیر و تشکر از دست اندرکاران برگزاری این جشنواره، همکاری لازم تمام دستگاه ها را برای هرچه بهتر برگزار شدن این جشنواره خواستار شد.

انتهای پیام/