بسیج بسط دهنده ارتباط مردم با بدنه سپاه است
بسیج بسط دهنده ارتباط مردم با بدنه سپاه است
استاندار آذربایجان‌شرقی گفت: با همراهی همه اشخاص و نهادها از جمله نماینده ولی فقیه در استان و نمایندگان مجلس تمام توان خود را برای تحقق شعارهای انقلاب بکار خواهیم بست تا با سرافرازی این فرصت نوکری را به پایان برسانیم و به سرورمان امام حسین (ع) می‌گوییم مالی که نداریم اما از جان و آبرویمان می‌گذریم و تمنا می‌کنیم ما و همرزمان و همراهانمان را در زمره کربلاییان و در این مسیر ثابت قدم قرار دهید.

به گزارش قلم پرس، سردار زین العابدین خرم پنجشنبه در آئین تکریم و معارفه فرمانده عاشورا اظهار داشت: به عنوان یک سرباز کوچک، یک خادم مردم و رزمنده ای که سعادت هم نفسی با شهدای والایی را داشته‌ام، پس از سال‌ها خدمت در مجموعه‌ای که بنیان آن به دست معمار کبیر انقلاب اسلامی نهاده شده و محل جوشش نیروهای تربیت شده مکتب امام راحل (ره) و شهدایی چون سردار سلیمانی و باکری‌هاست، به این افتخار خدمت در چنین نهادی مقدس می‌بالم.

وی ادامه داد: بسیج نیز بسط دهنده ارتباط مردم با بدنه سپاه است که با درایت امامین انقلاب ما، شاخ و برگ این شجره طیبه جهانی شده و در همه جا می‌درخشد.

عابدین خرم ادامه داد: بنا به صلاحدید بزرگواران اکنون پس از نزدیک به چهل سال خدمت در نهاد مقدس سپاه قرار است در سنگر دیگری خدمت کنم و قسم یاد می‌کنم که در این سال ها لحظه‌ای از وقت خدمت را به بطالت نگذرانده ام چرا که تاریخ بدهکار قیام امام حسین (ع) است و ما نیز در این لباس و مسئولیت تلاش می‌کنیم این بدهکاری خود را تا حد توان بپردازیم و همچنان که بسیاری از مسئولان کشور شیفته خدمت هستند، سعی می‌کنیم گامی در راستای تمدن سازی نوین اسلامی در گام دوم انقلاب و در این مسؤولیت برداریم و در مسیر صراط مستقیم انقلاب ثابت قدم بمانیم.

استاندار آذربایجان شرقی خاطرنشان کرد: در این چهار سال ۲۱۰ روستای محروم را در عرصه زیرساخت‌های خدمات‌رسانی، اشتغال، ایجاد فضاهای ورزشی تحت پوشش قرار دادیم و با ۱۲۰ میلیارد ریال اعتبار و البته همراهی مردمان خیر این دیار تلاش کرده‌ایم گوشه‌ای از محرومیت‌ها در مناطق محروم آذربایجان شرقی را برچینیم و در دفاع مقدس نوین برای مقابله با کرونا نیز ۴۲۰ میلیارد تومان تنها برای آسیب دیدگان از کرونا کمک کردیم و بیش از سه میلیون اقلام نیز برای خانواده تأمین و توزیع شد و تلاش کردیم در بحث واکسیناسیون نیز تمام توان خود را برای انجام هر چه مؤثر این فرآیند بکار گرفتیم.

خرم تأکید کرد: با همراهی همه اشخاص و نهادها از جمله نماینده ولی فقیه در استان و نمایندگان مجلس تمام توان خود را برای تحقق شعارهای انقلاب بکار خواهیم بست تا با سرافرازی این فرصت نوکری را به پایان برسانیم و به سرورمان امام حسین (ع) می‌گوییم مالی که نداریم اما از جان و آبرویمان می‌گذریم و تمنا می‌کنیم ما و همرزمان و همراهانمان را در زمره کربلاییان و در این مسیر ثابت قدم قرار دهید.

در این مراسم سردار سرتیپ دوم پاسدار اصغر عباسقلی‌زاده به عنوان فرمانده سپاه عاشورای آذربایجان شرقی معرفی و از خدمات عابدین خرم قدردانی شد. پیش از این سردار خُرم با حکم وزیر کشور به عنوان استاندار آذربایجان شرقی معرفی شد.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان‌شرقی، جانشینی و معاون هماهنگ کننده سپاه عاشورا بخشی از سوابق سردار عباسقلی‌زاده است.

سردار عباسقلی‌زاده متولد شهرستان آذرشهر و از همرزمان شهید مهدی باکری است.