برگزیدگان بیستمین جشنواره بین المللی قصه‌گویی حوزه یک کشوری تجلیل شدند
برگزیدگان بیستمین جشنواره بین المللی قصه‌گویی حوزه یک کشوری تجلیل شدند

بیستمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی حوزه یک کشوری که توسط کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان‌ شرقی برگزار شد، با معرفی برگزیدگان به کار خود پایان داد. به گزارش قلم پرس به نقل از  روابط‌عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان‌شرقی، مدیر کل کانون پرورش فکری استان گفت: بیستمین جشنواره بین‌المللی […]

بیستمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی حوزه یک کشوری که توسط کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان‌ شرقی برگزار شد، با معرفی برگزیدگان به کار خود پایان داد.
به گزارش قلم پرس به نقل از  روابط‌عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان‌شرقی، مدیر کل کانون پرورش فکری استان گفت: بیستمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی حوزه یک کشوری پیش از ظهر روز پنجشنبه ۲ آذر ‌ماه سال جاری با برگزاری آیین اختتامیه این جشنواره در محل تالار اندیشه ائل گلی تبریز، با معرفی برگزیدگان و تجلیل از آنها به کار خود پایان داد.
هادی یوسف زاده ادامه داد: بر همین اساس در بخش رضوی سرکار خانم سولماز صادق زاده نصر آبادی با قصه« زیارت نامه دهم » از آذربایجان شرقی، در بخش آزاد سرکار خانم پریسا صدایی آذر با قصه « ‌دوز و پادشاه» از اردبیل و در بخش کانونی خانم ها فاطمه برمال با قصه حسن کچل از اردبیل، لیلا ابراهیمی با قصه فرشته از قزوین و منیژه واحد با قصه نقل رستم از گیلان به عنوان برگزیدگان این جشنواره معرفی شدند.
وی در ادامه گفت: قصه “پری مهربان ” از فاطمه محمودی از آذربایجان‌شرقی، قصه “ساقه نی” از شادی پاکزاد از آذربایجان غربی و قصه “هزار آواز ” از یاسمن رحیمی نیکو از زنجان رتبه شایسته تقدیر را به دست آوردند.
یوسف زاده خاطر نشان کرد: همچنین در اختتامیه بیستمین جشنواره بین المللی قصه گویی حوزه یک کشوری از داوران این جشنواره آقایان محمد سیمزاری، حسن دولت آبادی و سید علی کاشفی خوانساری و نیز از مدیران کل استانهای حضور یافته در جشنواره تقدیر به عمل آمد.
وی در ادامه تصریح کرد: از رابطین بیستمین جشنواره بین المللی قصه گویی حوزه یک کشوری کانون پرورش فکری خانم ها رقیه نوروزی، فریبا نیک بخت، عزیزه ریحانی منفرد، سارا سیاح، خدیجه تقی پور و آقای سید جلیل صفوی به ترتیب از استان های آذربایجان‌شرقی، آذربایجان‌ غربی، زنجان، قزوین، گیلان و اردبیل نیز تقدیر به عمل آمد.
گفتنی است بیستمین جشنواره بین المللی قصه گویی حوزه یک کشوری با حضور استان های آذربایجان‌شرقی، آذربایجان‌ غربی، اردبیل، زنجان، گیلان و قزوین به میزبانی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان‌شرقی از ۳۰ آبان تا ۲ آذر ماه سال جاری در تبریز برگزار شد.