برگزیدگان بیستمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی آذربایجان‌شرقی معرفی شدند
برگزیدگان بیستمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی آذربایجان‌شرقی معرفی شدند

مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان‌شرقی گفت: آیین ختتامیه مرحله استانی بیستمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی در تبریز برگزار شد و طی آن برگزیدگان مرحله استانی بیستمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی آذربایجان شرقی معرفی شدند. به گزارش قلم پرس به نقل از  روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان […]

مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان‌شرقی گفت: آیین ختتامیه مرحله استانی بیستمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی در تبریز برگزار شد و طی آن برگزیدگان مرحله استانی بیستمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی آذربایجان شرقی معرفی شدند.
به گزارش قلم پرس به نقل از  روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان شرقی هادی یوسف‌زاده در این آیین ضمن تجلیل از اهتمام و حضور پرشور قصه‌گویان در مراحل مختلف این جشنواره که از شهریور ماه سال جاری در سراسر استان آغاز شده بود، تاکید کرد: حضور بیش از ۲۰۰ قصه‌گو در بخش‌های آزاد، مربیان، نوجوانان و پدربزرگ‌ها و مادربیزرگ‌ها در سطح استان نشان از موفقیت برنامه‌ریزی‌های انجام شده در طول سال گذشته است.
وی اظهار کرد: امیدواریم با تداوم این برنامه‌ها، در سال آینده نیز شاهد افزایش و توسعه بیش از پیش فعالیت قصه‌گویی باشیم.
مدیر کل کانون استان با اشاره به رشد کمی و کیفی حضور نوجوانان قصه‌گو در این جشنواره، این موضوع را یک دستاورد مهم در راستای علاقه‌مندی نوجوانان برای مشارکت در فعالیت‌های فردی دانست و تصریح کرد: از مربیان کانون انتظار داریم موضوع قصه‌گویی را بیشتر از سال‌های قبل در فعالیت‌ها و برنامه‌های مراکز فرهنگی هنری کانون مورد توجه قرار دهند.
یوسف زاده اضافه کرد: جشنواره دوروزه قصه‌گویی استان در حالی برگزار شد که پیش از آن با برگزاری جشن قصه‌گویی در مراکز کانون، قصه‌های برگزیده به دبیرخانه استانی جشنواره ارسال شده و مورد بررسی داوران قرار گرفته بود و در نهایت ۲۴ قصه‌گو در بخش‌های مختلف موفق شدند به مرحله استانی جشنواره قصه‌گویی راه پیدا کنند.
وی خاطر نشان کرد: در همین راستا و بر اساس اعلام نظر داوران، در بخش مربیان و آزاد مهدی صالحی‌اقدم، فاطمه محمودی، حکیمه خجسته‌اهری، سیمین محمد‌علی‌پور و نازیلا قاسم‌زاده به مرحله منطقه ای بیستمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی راه یافتند و نیز خانم ها رزا عطایی، حکیمه ربی‌پور و فرشته فرجی سه برگزیده استانی بودند که به مرحله منطقه ای بیستمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی معرفی شدند.
یوسف زاده ادامه داد: در بخش نوجوان دو راه‌یافته به مرحلی کشوری محمد ستاری از کانون آذرشهر و عسل اعظمی از مجتمع کانون تبریز بودند و همچنین در این بخش مهدیه خلفی، ندا پیری‌زاده، سنا شیدایی، سیما سعادی و فاطمه محمدی به عنوان برگزیده‌گان استانی معرفی شدند.
وهمچنینی در پایان گفت: خانم سولماز صادقی‌زاده در بخش رضوی به بخش منطقه‌ای بیستمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی راه‌یافت.