برگزاری ۴۲ برنامه محوری در قالب ۴۲۰۰ ویژه برنامه همزمان با هفته دفاع مقدس در آذربایجان شرقی
برگزاری ۴۲ برنامه محوری در قالب ۴۲۰۰ ویژه برنامه همزمان با هفته دفاع مقدس در آذربایجان شرقی
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در آذربایجان شرقی از برگزاری ۴۲ برنامه محوری در قالب ۴ هزار و ۲۰۰ ویژه برنامه همزمان با هفته دفاع مقدس در استان آذربایجان شرقی خبر داد‌.

به گزارش قلم پرس به نقل از بردباری نیوز، امیر دریادار رضا عباسی، در نشست خبری اظهار کرد: امسال گرامیداشت چهل و دومین دفاع مقدس با شعار «ما مقاوم هستیم» برگزار می شود. وی گفت: با توجه به هجمه بسیار عظیمی که وجود دارد تلاش می کنیم بتوانیم با نشر گوشه ای از آثار موجب آگاهی جوانان باشیم.

وی با اشاره به اهداف و برنامه‌های این هفته گفت: تبیین قدرت دفاعی، تبیین نقش هدایت، تبیین الگوی رفتاری رزمندگان، تبیین عقلانیت در دفاع مقدس و تبیین نقش مقاوت و ایثار از جمله اهدافی است که در طول این هفته پیگیری می شود.

وی از تجلیل ملی بیش از یک میلیون رزمنده خبر داد و گفت: در استان آذربایجان شرقی ۵۰ هزار نفر از رزمندگان عزیز مورد تجلیل قرار می گیرند.

وی با اشاره به افتتاح نمایشگاه مجموعه باغ موزه دفاع مقدس در طول این هفته گفت: ۳۱ شهرویور در میدان آذربایجان با حضور نیروهای مسلح استان رژه گسترده ای برگزار خواهد شد که امسال با محوریت ارتش جمهوری اسلامی ایران خواهد بود

و همچنین عطرافشانی گلزار شهدا از دیگر برنامه های روز آغازین است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس در آذربایجان شرقی، افزود: انجام کمک های مومنانه، ارائه خدمات ویزیت رایگان پزشکی، طرح بزرگ دیدار با خانواده معظم شهدا، از دیگر برنامه‌های این هفته خواهد بود. ا

میر دریادار عباسی گفت: رونمایی از ۶ سردیس فرماندهان استانی ،رونمایی از ماکت عملیات بدر ، رونمایی از ماکت هواپیمای اف ۴ و ماکت خلبانان قهرمان سال پیش در محل حادثه ،رونمایی از صد مقاله و ۲۵ جلد کتاب صوتی و چاپی، رونمایی از تابلو سنگ بسیار بزرگ و منحصر به فرد شهید جنگجو و رونمایی از آلبوم شهدای روحانی از دیگر برنامه های شاخصی است که در طول این هفته برگزار می شود.