برگزاری ۳۰ همایش سلامت در مساجد و مدارس به مناسبت ماه مبارک رمضان
برگزاری ۳۰ همایش سلامت در مساجد و مدارس به مناسبت ماه مبارک رمضان

به مناسبت ماه مبارک رمضان ۳۰ همایش سلامت در مساجد و مدارس توسط امور فرهنگی و اجتماعی منطقه ۴ تبریز برگزار شد. به گزارش قلم پرس، همزمان با ماه مبارک رمضان امور فرهنگی و اجتماعی شهرداری منطقه ۴ اقدام به برگزاری همایش سلامت در مساجد و مدارس سطح منطقه کرده است. ارائه مشاوره تغذیه سالم […]



به مناسبت ماه مبارک رمضان ۳۰ همایش سلامت در مساجد و مدارس توسط امور فرهنگی و اجتماعی منطقه ۴ تبریز برگزار شد.

به گزارش قلم پرس، همزمان با ماه مبارک رمضان امور فرهنگی و اجتماعی شهرداری منطقه ۴ اقدام به برگزاری همایش سلامت در مساجد و مدارس سطح منطقه کرده است.
ارائه مشاوره تغذیه سالم در ماه مبارک، فواید روزه از منظر روانشناسی و علمی، حضور کارشناس مامایی و جلسات پرسش و پاسخ بخشی از این همایش‌ها بوده که در مسجد النبی(ص)، مسجد امام جواد(ع)، مسجد سفید، مسجد امام رضا(ع)، مدرسه منادی، مدرسه آیتک‌نو، مدرسه کوثر، مدرسه ۱۳ آبان و … برگزار شده است.
جمع‌آوری کمک‌های مردمی برای آزادسازی زندانی جرایم غیرعمد، برگزاری جلسات ختم قرآن کریم در مراکز فرهنگی، جشن روزه‌اولی‌ها، برگزاری روایت قصه‌های قرآنی در مساجد و مراکز فرهنگی، برگزاری مسابقات حفظ و قرائت سوره‌های قرآنی برای کودکان و تولیدات محتوای فرهنگی و مذهبی جهت انتشار در فضای مجازی از دیگر برنامه‌های امور فرهنگی و اجتماعی در این ماه است.