برگزاری ۲۰ عنوان برنامه به مناسبت ماه مبارک رمضان
برگزاری ۲۰ عنوان برنامه به مناسبت ماه مبارک رمضان

[ad_1] شهردار منطقه ۴ تبریز از برگزاری ۲۰ عنوان برنامه به مناسبت ماه مبارک رمضان خبر داد. به گزارش قلم پرس، مسعود علیلو با اعلام این خبر گفت: امور فرهنگی و اجتماعی شهرداری منطقه ۴ همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان، اجرای بیش از ۲۰ عنوان برنامه را در مراکز فرهنگی و سطح محلات آغاز […]

[ad_1]

شهردار منطقه ۴ تبریز از برگزاری ۲۰ عنوان برنامه به مناسبت ماه مبارک رمضان خبر داد.

به گزارش قلم پرس، مسعود علیلو با اعلام این خبر گفت: امور فرهنگی و اجتماعی شهرداری منطقه ۴ همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان، اجرای بیش از ۲۰ عنوان برنامه را در مراکز فرهنگی و سطح محلات آغاز کرده است.
وی با اشاره به مهم‌ترین عناوین این اقدامات که شامل برگزاری بیش از ۲۰ عنوان برنامه می‌شود، افزود: جمع‌آوری کمک‌های مردمی برای آزادسازی زندانی جرایم غیرعمد، برگزاری جلسات ختم قرآن کریم در مراکز فرهنگی، برگزاری همایش سلامت با موضوع تغذیه و روزه‌داری و فواید روزه در ۳۰ مسجد و مدرسه، جشن روزه‌اولی‌ها، برگزاری روایت قصه‌های قرآنی در مساجد و مراکز فرهنگی، برگزاری مسابقات حفظ و قرائت سوره‌های قرآنی برای کودکان و تولیدات محتوای فرهنگی و مذهبی جهت انتشار در فضای مجازی از جمله برنامه‌های تهیه شده در این ماه است.
شهردار منطقه ۴ تبریز اضافه کرد: غبارروبی و پاکسازی مساجد و اماکن متبرکه سطح حوزه، بخش دیگری از اقدامات منطقه در ایام ماه مبارک رمضان است.

[ad_2]