برگزاری نوزدهمین نشست کمیسیون فناوری اطلاعات و شهر هوشمند کلانشهرها در تبریز
برگزاری نوزدهمین نشست کمیسیون فناوری اطلاعات و شهر هوشمند کلانشهرها در تبریز
مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تبریز از برگزاری نوزدهمین نشست کمیسیون فناوری اطلاعات و شهر هوشمند در روزهای ۹ و ۱۰ شهریور در تبریز خبر داد.

به گزارش قلم پرس، محمدرضا کاظمی در خصوص برگزاری نشست مذکور گفت: با توجه به اهمیت مقوله شهر هوشمند و مأموریت کلان و استراتژیک در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات و نقش محوری فناوری‌های کلانشهرها در مدیریت، کمیسیونی مستقل با عنوان فناوری اطلاعات و شهر هوشمند، مورد تصویب اعضای مجمع شهرداران کلانشهرها قرار گرفت که نوزدهمین نشست در نهم و دهم شهریور به میزبانی تبریز برگزار می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: این نشست با حضور متولیان دبیر کل مجمع شهرداران کلانشهرها، سازمان‌های فناوری تهران، ارومیه، مشهد، کرج، زنجان، قزوین، کرمانشاه، اهواز،  یزد، اردبیل، قم و شیراز به میزبانی شهرداری کلانشهر تبریز برگزار خواهد شد.

مدیرعامل سازمان فناوری ابراز کرد: ارائه گزارش عملکرد کمیسیون و کمیته‌های زیر مجموعه، بررسی تعاملات الکترونیکی بین نهادهای سطح شهر و ایجاد پنجره واحد دسترسی به داده‌های شهری، پرسش و پاسخ در خصوص چالش‌ها و راهکارهای تبادل اطلاعات با نهادهای سطح شهر، ارائه گزارش در خصوص نحوه بهره برداری و توسعه شبکه فیبر نوری کلانشهرها از جمله محورهای اصلی بررسی شده در این نشست خواهد بود.

این نشست در روز ۹ و ۱۰ شهریور در تبریز برگزار خواهد شد.