برگزاری نشست ستاد اقامه نماز در شهرداری منطقه ۶ تبریز
برگزاری نشست ستاد اقامه نماز در شهرداری منطقه ۶ تبریز

برگزاری نشست ستاد اقامه نماز در شهرداری منطقه ۶ تبریز نشست ستاد اقامه نماز با حضور اعضای ستاد اقامه نماز شهرداری، معاونین و مدیران در ساختمان اداری شهرداری منطقه ۶ تبریز برگزار شد. به گزارش قلم پرس،، نشست ستاد اقامه نماز با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین رسول جعفری دبیر ستاد اقامه نماز شهرداری تبریز و جمعی […]




برگزاری نشست ستاد اقامه نماز در شهرداری منطقه ۶ تبریز

نشست ستاد اقامه نماز با حضور اعضای ستاد اقامه نماز شهرداری، معاونین و مدیران در ساختمان اداری شهرداری منطقه ۶ تبریز برگزار شد.

به گزارش قلم پرس،، نشست ستاد اقامه نماز با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین رسول جعفری دبیر ستاد اقامه نماز شهرداری تبریز و جمعی از مدیران و معاونان شهرداری منطقه ۶ تبریز در این منطقه برگزار شد.

در این نشست مقرر شد به صورت مستمر از اماکن نمازگزاران در نمازخانه های عمومی و ادارات سطح منطقه بازدید میدانی صورت گیرد و با توجه به واقع شدن این منطقه در شمال‌غرب تبریز، باید همواره این اماکن در مواقع نماز، برای اقامه نماز دایر باشد.

همچنین در این نشست به سایر مسائل مخصوص به نمازخانه های ادارات و نمازخانه های عمومی از جمله نظافت و تجهیز کامل نمازخانه های عمومی، برگزاری آیین های تجلیل از فعالان عرصه نماز، کمک به مساجد از سوی شهرداری و سایر مسائل بررسی شد.